AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Jeg er usikker på om dette er riktig undertråd, men jeg prøver her: Hei, Som tittelen sier: hva gjør dere for å ha det gøy? Jeg føler jeg sliter med hva jeg kan finne på for å underholde meg selv eller hva man kan finne på. Jeg er en fattig student og føler absolutt alt koster penger. Jeg har ikke råd til å spise ute, gå på cafe, kino eller noe som koster penger. Så hva skal man gjøre? Jeg blir gal av å kjede meg! Føler det er ingenting å gjøre i det hele tatt. Det er så ille at jeg får mental breakdown og er sure på alt og alle rundt meg fordi jeg går uke etter uke uten å gjøre noe som helst. Og nå som jeg har sommerferie blir jeg hvert fall gal. Jeg tror jeg er litt "trangsynt" og er låst inn i et tankemønster hvor alt er kjedelig og det er ingenting å gjøre. Dette gjør at jeg i meg selv føler at det eneste som er gøy er å drikke (alkohol) men det koster jo også penger! og i tillegg så får jeg lyst til å glemme kjedsomheten og bare ruse meg på hva som helst for å flykte fra denne dritt-tilværelsen. Ikke at jeg kommer til å gjøre sistenevnte, men så langt har det kommet da. Er det flere som kjeder seg så mye? er det normaaalt? Jeg har ingen hobbyer, og det hjelper kanskje ikke så mye på hele denne situasjonen. Anonymkode: c7494...785
Pringle Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Lag mat selv og spis hjemme. Inviter noen hvis det er å spise sammen med noen som er poenget. Lån bøker og filmer på biblioteket. Istedenfor alkohol: Finn deg en huske i en park og husk til du blir svimmel. Få deg sommerjobb. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Leser, ser film/serier og spiller videospill. Være sammen med venner er også gøy, nå når det er fint og varmt ute så er det f.eks. fint å dra i parken eller på stranda, vil en heller være inne er kortspill gøy. Anonymkode: 67dfa...da5 1
Monstrum Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Se en film, les en bok, spill et spill, begynn å skrive? Gå en tur, eller begynn å trene? Få deg en deltidsjobb hvis du kan, eller vær frivillig i en organisasjon? IVitere venner på spleisemiddag - alle tar med noe selv? 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Begynn å spille noe? Grei måte å fylle den type dager hvor man har lyst til å gjøre et eller annet, men det står dårlig til med motivasjonen eller kreativiteten. Eller når man bare vil rømme og slippe å tenke på livets tilstand. Var også sånn at jeg hadde lyst til å drikke e.l. bare for å glemme eller føle "noe". Men spilling har litt samme effekt. Anonymkode: d35a2...234 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 - Leser (biblioteket er gratis) - spiller dataspill (steam har ofte salg, og for noen kr har du mange, mange timer med moro) - går fjellturer - trener (å jogge koster ikke mer enn et par joggesko, som varer lenge) - har hobby-programmeringsprosjekter på gang - er med venner - frisker opp fransken - ser på tv - legger puslespill - løser kryssord/kakuro/sudoku - spiller fiolin - vindusshopper - surfer på nettet (pinterest for eksempel..) Anonymkode: 14e21...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 Aktiv i de forskjellige telle-trådene her på forumet! Spiller dataspill, skriver noe på wikipedia, drar på trening. Bare for å nevne noe... Eller cracked dot com og bored panda... Anonymkode: 22dfd...18b 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #8 Skrevet 29. mai 2017 Spiller dataspill, går tur med venner, spiller crocket eller andre hagespill sammen med venner, tar en kopp kaffe på kafe en gang i blandt eller hos venner, lager mat, rydder i leilgiheten og sorterer ting, gjør kryssord.. Anonymkode: 7410d...7ff 1
Tabris Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 Går tur, trener hund, leser bøker, ser tv-serier/filmer/dokumentarer, geocaching, Pokemon Go, annen gaming... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå