AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Har truffet en mann via Tinder. Snakket mye og datet litt. Men han er så usikker på seg selv. Jeg føler jeg må backe han opp hele tiden. Har sagt til han at han må tørre stole på seg selv. Greia er jo at dette er veldig avtennende for meg. Jeg prøver å se forbi dette, men klarer bare ikke fri meg for å føle meg som hans hobbypsykolog. Og det vil tære på meg i lengden. Men siden han da er litt skjør så vil jeg avvise han så pent som mulig, så selvtilliten ikke får enda en knekk. Jeg kjenner dette her er stress for min del. Vil jo ikke såre han men vil heller ikke utsette meg selv for hans usikkerhet. Jeg er ikke ansvarlig for han men dette er en issue som vil prege mye av et evnt forhold. Anonymkode: cad13...d13
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Kan du ikke bare si, at du ikke ønsker å ha mer kontakt med ham?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 En avvisning er alltid dritt. Jeg synes det beste er å gjøre det så vennlig som mulig, men ikke pakke det altfor mye inn. Kommer også an på hvor lenge en har datet og hvor seriøse man er. Har man hatt noen få, overfladiske dater er det mer ok å begrunne det med magefølelsen og at det ikke kjennes rett uten å være mer presis. Har man datet over litt lenger tid (eller vært intime på noen måte) så passer det seg mer at man gir en årsak for hvorfor man backer ut. Det høres ikke ut som om dere er så seriøst involvert? Anonymkode: 25fce...218 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Nei ikke seriøst fra min side. Men han er helt på. Veldig. Han har lagt hele sjela si i dette her jeg tenker jo ikke på han så veldig mye. Glemmer litt av hele fyren helt til jeg får en melding og det får meg til å føle meg dritt. "Oj Hæ hvem er det? Åja han ja" Anonymkode: cad13...d13
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Det er så vanjskelig å vvise. Jeg synes det er verre å være den som avviser enn å bli avvist. Kan si noe alle "Jeg har tenkt på det og jeg tror ikke vi passer sammen. Ønsker deg lykke til videre " Anonymkode: 44dcf...6b6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 "Jeg syns du er en kjekk og hyggelig fyr, men dessverre mangler det litt for meg i forhold til at jeg kan se for meg at det skal bli noe mer i mellom oss. Jeg ønsker deg alt godt og lykke til i jakten på drømmedama." Anonymkode: 48766...7d1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Jeg syns du er en kjekk og hyggelig fyr, men dessverre mangler det litt for meg i forhold til at jeg kan se for meg at det skal bli noe mer i mellom oss. Jeg ønsker deg alt godt og lykke til i jakten på drømmedama." Anonymkode: 48766...7d1 Jeg ville fjernet siste biten. Har selv fått meldinger med "ønsker deg lykke til i jakten på drømmemannen" og jeg hater det. Det indikerer at man er veldig aktivt "på jakt" og at man har en slags visjon om "drømmepartneren". Personlig hadde jeg så vidt begynt å date for å se hva som var der ute, og følte jeg ble portrettert som en naiv liten jente på desperat jakt etter en mann. Bare skriv "Jeg syns du er en kjekk og hyggelig fyr, men dessverre mangler det litt for meg i forhold til at jeg kan se for meg at det skal bli noe mer i mellom oss. Jeg ønsker deg alt godt". Anonymkode: 25fce...218 7
Miruluna Skrevet 29. mai 2017 #8 Skrevet 29. mai 2017 Jeg ville faktisk tillatt meg selv å tatt en spansk en for å skåne stakkaren: "Jeg har møtt en annen som jeg har bittelitt bedre kjemi med enn hva vi har. Ønsker deg alt godt, du fortjener virkelig det beste. "
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 Takk for gode innspill jeg liker han som person men jeg kan ikke se for meg et forhold med han. Jeg orker ikke være den styrende part. Jeg vil jo ha en partner og ikke en jeg må dytte opp og frem. Huff. Så kjipt Anonymkode: cad13...d13 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #10 Skrevet 29. mai 2017 Hvorfor avvise pent? Det gir jo bare stakkaren et falsk håp. Anonymkode: b7f88...d96
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #11 Skrevet 29. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor avvise pent? Det gir jo bare stakkaren et falsk håp. Anonymkode: b7f88...d96 Nei. Jeg vil bygge han opp. Gi han tro på seg selv så han trygt kan gå videre. Har selv blitt avvist nok til å vite at det bør og skal gjøres med respekt. De som får meg til å smile ved en avvisning gjør det på en riktig måte Anonymkode: cad13...d13
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Skrevet 29. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg vil bygge han opp. Gi han tro på seg selv så han trygt kan gå videre. Har selv blitt avvist nok til å vite at det bør og skal gjøres med respekt. De som får meg til å smile ved en avvisning gjør det på en riktig måte Anonymkode: cad13...d13 Om du noensinne har smilt ved en avvisning, så har du vel innerst inne ikke likt vedkommende veldig godt, eller bare lurt deg selv. Skriv vennlig at du ikke ser dette gå noe sted, men vær forberedt på at han har spørsmål. Anonymkode: 25fce...218
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #13 Skrevet 29. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du noensinne har smilt ved en avvisning, så har du vel innerst inne ikke likt vedkommende veldig godt, eller bare lurt deg selv. Skriv vennlig at du ikke ser dette gå noe sted, men vær forberedt på at han har spørsmål. Anonymkode: 25fce...218 Haha har jo så klart vært trist, og siste savner jeg fortsatt veldig. Men siden det ble gjort på en pen måte, så har jeg ikke gått helt i frø og gitt opp livet. Anonymkode: cad13...d13
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #14 Skrevet 30. mai 2017 22 timer siden, Miruluna skrev: Jeg ville faktisk tillatt meg selv å tatt en spansk en for å skåne stakkaren: "Jeg har møtt en annen som jeg har bittelitt bedre kjemi med enn hva vi har. Ønsker deg alt godt, du fortjener virkelig det beste. " Ekstremt dårlig tips med mindre du har tenkt å droppe å bruke Tinder. Den løgnen blir jo avslørt straks når han ser at du fortsetter å bruke Tinder (eller andre nettdatingsider). Løgn er aldri noe godt valg. Har opplevd det der en gang selv. En som "bare ikke var klar for noe forhold akkurat nå". " 1 uke senere dukket han opp på en nettdatingside... Jaja, det positive var jo at jeg fant ut hvor feig han faktisk var da, ingen grunn til å sørge over han. Anonymkode: 48766...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #15 Skrevet 30. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekstremt dårlig tips med mindre du har tenkt å droppe å bruke Tinder. Den løgnen blir jo avslørt straks når han ser at du fortsetter å bruke Tinder (eller andre nettdatingsider). Løgn er aldri noe godt valg. Har opplevd det der en gang selv. En som "bare ikke var klar for noe forhold akkurat nå". " 1 uke senere dukket han opp på en nettdatingside... Jaja, det positive var jo at jeg fant ut hvor feig han faktisk var da, ingen grunn til å sørge over han. Anonymkode: 48766...7d1 Enig. Så dumt med løgner. Fersker enkelte menn på løgner noen ganger og tenker jo mitt om dem etterpå. Og respektfullt er det ikke. Anonymkode: cad13...d13
Gjest Red Queen Skrevet 30. mai 2017 #16 Skrevet 30. mai 2017 Jeg har tenkt litt. Jeg setter pris på deg og respekterer deg, og derfor vil jeg være ærlig og fortelle at det kommer nok ikke til å bli oss to. Kjemien er ikke helt der som den bør være, og jeg vil ikke at du skal sitte med uriktig inntrykk av at det er på vei til å bli noe mer. Det har vært fint å bli kjent med deg, håper du også synes det.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #17 Skrevet 30. mai 2017 26 minutter siden, Red Queen skrev: Jeg har tenkt litt. Jeg setter pris på deg og respekterer deg, og derfor vil jeg være ærlig og fortelle at det kommer nok ikke til å bli oss to. Kjemien er ikke helt der som den bør være, og jeg vil ikke at du skal sitte med uriktig inntrykk av at det er på vei til å bli noe mer. Det har vært fint å bli kjent med deg, håper du også synes det. Takk den var fin og ærlig. Anonymkode: cad13...d13
Timsy Skrevet 30. mai 2017 #18 Skrevet 30. mai 2017 Det enkle er ofte det beste: "Jeg er desverre ikke klar for noe forhold akkurat nå". Noe mer trenger du ikke utbrodere. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #19 Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, Timsy skrev: Det enkle er ofte det beste: "Jeg er desverre ikke klar for noe forhold akkurat nå". Noe mer trenger du ikke utbrodere. Men det er jo feil jeg er jo klar for å møte noen. Bare ikke han super fyr på mange måter, men ikke noe jeg faller for. Anonymkode: cad13...d13 1
Timsy Skrevet 30. mai 2017 #20 Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det er jo feil jeg er jo klar for å møte noen. Bare ikke han super fyr på mange måter, men ikke noe jeg faller for. Anonymkode: cad13...d13 Men det trenger ikke han å vite. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå