Gå til innhold

Hvilke farger passer til ei med gyldenblondt hår, varm hudtone og brungrønne øyne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Golden-hair-color-2.jpg

Anonymkode: 50b0d...fdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle farger?

Anonymkode: 6457f...aeb

AnonymBruker
Skrevet

Green_eye1-300x233.jpgØyenfargen. 

Det gikk litt for fort. Jeg synes kanskje grått og svart er litt kjedelig, så hvis noen vet mer om hvilke farger som vil være fine så er det bare å skrive. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bomp

Skrevet

Mener du sminke eller klær? Eller begge deler? 

Brunt, kobber, rødt, blått, lilla, sennepsgult. Det meste passer deg tenker jeg. 

Skrevet

Alt kler den smukke :transe:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, drop-dead skrev:

Mener du sminke eller klær? Eller begge deler? 

Brunt, kobber, rødt, blått, lilla, sennepsgult. Det meste passer deg tenker jeg. 

Begge deler. 

Tusen takk for ^ 

:strix: 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du søker på engelsk på Google finner du veldig mye info om hvilke farger folk kler, med utgangspunkt i hårfarge, øyenfarge og hudfarge.

Men som hovedregel, har du varm hudtone kler du varme farger, gjerne "naturlige" farger som brun, grønn, gul og oransje.
Når det kommer til øyenfarge/øyenskygge, er det lurt å velge noe som står i kontrast til øynene dine. F.eks. blålilla. Det vil få øynene til å virkelig vises og lyse opp.
Og når det kommer til hårfarge, vil også varme toner kle den. Gull, rosa, kremhvitt, osv.

Som sagt så finnes det veldig mye info der ute, bare søk på ting som "color warm skin tone" så vil du nok finne masse info og inspirasjon.

Anonymkode: c9c63...451

Skrevet

Jeg gjetter på at du kler best vårfarger. Det vil si varme og klare farger. Sjekk Spring Palette Color Analysis på Pinterest så vil du finne mange forslag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Besj, svart, hvitt.

Anonymkode: fd508...751

Skrevet

Du kler varme farger! Ville holdt meg unna svart nært opp til ansiktet. Jeg har samme farger selv, men håret mitt er lysere.

Beige, kaki, burgunder, brunt, rødt, terracotta, rustrød, offwhite og hvitt vil være flott! Beige kan være litt kjedelig i seg selv som overdel, men kan sprites opp med et skjerf eller smykke, eller andre klær i mer farger. Jeg liker en beige genser/topp i lin eller merinoull/kasjmir. Da går den godt til de fleste andre farger på underdelen. Jeg har også silketopper i burgunder og terracotta som går godt sammen med blå/kaki/brune/terracotta bukser og skjørt. Jeg har gjort mange gode kjøp nå når det er salg på høstfargene fra i fjor. Disse kan godt gå inn i sommerlooken nå!  Kjøpte nettopp en lang kakigrønn kjole i lin. Den kan jeg bruke i mange år. (den var ikke på salg da)

Marineblå er også fint! Jeg har mye av det, fordi det kler meg bedre enn svart. Dressbukser i marineblått er lekkert! Samme med blazer. En svart blazer får deg til å virke eldre, fordi det gir et hardere uttrykk. Jeg har mørke og lyse jeans, dressbukser i marineblått, og har korte og lange skjørt i blått og andre farger.

En blazer er noe alle bør ha, og da bør du IKKE velge svart!! Velg heller en i en mer nøytral farge, som beige, blå, grå, uansett alt annet enn svart! Riccovero og Mos Mosh har gode blazere, jeg har alle mine blazere fra dem. Der er du sikret god kvalitet.

Jeg bruker også lyseblått og turkis, særlig om sommeren. Turkis er flott til oss som er gyldne i huden. Rosa, da både blekrosa og litt mørkere rosa, er også fint. Jeg unngår knallfarger, som kongeblått og ceriserosa. Kongeblått er fælt! Rødt i seg selv er ok, men det bruker jeg lite av. Og jeg unngår lilla! Lilla er en farge som få kler, og jeg gjør IKKE det. Med dine farger, så kan det hende du gjør det, men styr utenom hvis du ikke er sikker!

Du spurte bare om farger, men nå har jeg gitt deg litt mer å gå på. Dette er min erfaring med noenlunde samme farger som deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenker kanskje denne passer deg? Utifra beskrivelsen virker denne å passe deg. Evt varm høst, kommer an på om du kler de varme og litt friske fargene best, eller de noe dypere og varme fargene. 

IMG_1182.JPG

Anonymkode: b9613...771

AnonymBruker
Skrevet

Eller denne

IMG_1183.JPG

Anonymkode: b9613...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...