Gjest gjesten Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 Hei! Jeg er en veldig overvektig jente, nå er det her snakk om ti-talls kilo overvekt. Går på grete roede kurs, spiser sunt og trener og går stadig nedover. Vel, nå var det ikke det jeg skulle spørre om da. Jeg er singel, etter 8 års samboerskap. Har vært alene noen uker nå. Jeg har blitt kjent med en flott gutt på nettet, vi har kjent hverandre siden sommeren, vi har god kontakt på msn, sms og på telefon. Mye av snakket dreier seg om sex, og vi flørter litt. Vi har aldri møtt hverandre, men han spør stadig vekk om jeg kan komme til han...da for å ha sex. Han har sett bilder av meg, men kun ansiktsbilder...og de likte han. Jeg har også sagt at jeg er stor...men ikke hvor mye jeg veier da. Jeg har veldig lyst til å besøke han, men pga kroppen min tør jeg ikke. Jeg skrev til han for to dager siden at jeg var litt usikker...redd for at han ikke skulle like meg og at det ville blitt pinlig. Fikk melding tilbake at det skulle jeg ikke tenke på, det kom ikke til å bli pinlig. Det ble til at jeg ikke reiste pga at det er to timers kjøring til han. Burde jeg ta meg en tur til han en dag? Nå er det ikke kun sex da men også for å bli litt bedre kjent. Han vet jeg liker han veldig godt, og han maser mye på at jeg skal komme til han. Hvordan skal jeg tolke det? Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har veldig lyst til å besøke han, men pga kroppen min tør jeg ikke. Har du lyst, har du lov Hvis han er en fin fyr, så tar han deg for den du er
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes det mest reale ville være å advare ham på forhånd, slik at han er forberedt på hva som venter ham. Han kan jo sitte der ved sin PC og ha store forventninger og forhåpninger til hvordan den andre personen er og ser ut....og så får han se dette - som antakelig ikke forventet. Derfor er det nok mest rettferdig av deg å gi ham en advarsel så blir ingen skuffet. Kanskej du blir positivt overrasket? Kanskje han liker frodige damer å ha sex med hvem vet... Lykke til på treffet
Gjest Sukkerert Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes det høres skummelt ut å treffe en fyr du ikke kjenner hjemme hos ham. Kanskje det beste hadde vært å treffe han på et offentlig sted første gangen? Så kan dere heller gå hjem til han etterpå?
Brunhilde Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes det mest reale ville være å advare ham på forhånd, slik at han er forberedt på hva som venter ham. Han kan jo sitte der ved sin PC og ha store forventninger og forhåpninger til hvordan den andre personen er og ser ut....og så får han se dette - som antakelig ikke forventet. Derfor er det nok mest rettferdig av deg å gi ham en advarsel så blir ingen skuffet. Kanskej du blir positivt overrasket? Kanskje han liker frodige damer å ha sex med hvem vet... Lykke til på treffet I all videste verden?!? Du er ikke alvorlig her, er du? Skal man da "advare" mot at man har * føflekker * arr * hengepuppe * små pupper * store pupper Og så videre og så videre? Til trådstarter: Enig med Ferskennam, møt ham på et offentlig sted første gang, så har DU en retrettmulighet! Lykke til!
Brunhilde Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 Vi som er litt runde og gode må lære oss å like oss selv for den vi er. Ha et pent hår, kanskje litt sminke, og pene klær siden vi synes så godt i terrenget. Lykke til på date. Jeg bare MÅTTE kommentere dette:
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 Er innlegget fra Trådstarteren et tulle-innlegg?
Gjest gjesten Skrevet 1. januar 2005 #8 Skrevet 1. januar 2005 Er innlegget fra Trådstarteren et tulle-innlegg? Hei! Nei, dette er da ikke tull. Hva får deg til å tro det. Jeg har lagt dette inn på to steder pga at jeg ikke helt visste om det hørte under seksualitet, eller samliv.
Gjest gjesten Skrevet 1. januar 2005 #9 Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes det mest reale ville være å advare ham på forhånd, slik at han er forberedt på hva som venter ham. Han kan jo sitte der ved sin PC og ha store forventninger og forhåpninger til hvordan den andre personen er og ser ut....og så får han se dette - som antakelig ikke forventet. Derfor er det nok mest rettferdig av deg å gi ham en advarsel så blir ingen skuffet. Kanskej du blir positivt overrasket? Kanskje han liker frodige damer å ha sex med hvem vet... Lykke til på treffet Hei. Han vet jeg er stor. Det var det første jeg sa til han da vi ble kjent med hverandre. Han vet jeg er på slankern. Men som han sier så er han sjarmert av øynene mine, og resten bryr han seg ikke om. Selv har jeg vanskelig å forstå dette...
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #10 Skrevet 1. januar 2005 Så lenge han er advart er vel saken grei. Da vet han jo hva han går til. Noen menn tenner jo på tykke kvinners fett, det så jeg i en dokumentar på TV Norge en gang , om en mann som tilba den tykke kvinnen han hadde hjemme: hun kunne ikke røre seg fra sengen fordi hun var så tung og hadde liggesår. Mannen tente på det og filmet henne der hun lå...
Gjest molla glemtåloggeinn Skrevet 1. januar 2005 #11 Skrevet 1. januar 2005 Hei! Om du har lyst til å møte han, så gjør det. Inviter han hjem til deg om det føles bedre for deg, eller avtal og møt han et annet sted. Kanskje et sted midt i mellom der dere bor? Jeg også er ei jente som er stor, virkelig stor. Mannen i mitt liv møtte jeg på nett. Det er faktisk mulig ja. Nå var jeg så heldig at det viste seg at en veninne av meg hadde vokst opp sammen med han. Det hjalp jo selvsagt på det at jeg turte å møte han. Faktisk tok jeg mot til meg og inviterte han hjem til meg da det var det letteste. Det ble full klaff og nå har vi vært sammen i to år. Jeg har også møtt andre fra nettet, men det har ikke blitt noe ut av det. Og da har vekta mi ikke vært problemet, men rett og slett at vi ikke har "klikket" som det heter. Jeg har alltid vært erlig med dem jeg har møtt når det gjelder vekta mi, og dem har vært like erlige tilbake. Noen ganger har hindringene vært at man har bodd for langt fra hverandre, ikke har likt hverandre, at en av oss har hatt barn og alle andre mulige unnskyldninger.... bare ikke vekta... for jeg har jo fortalt dem på forhånd hvor stor jeg er... Synes ikke du skal bruke vekta som noen unnskyldning for ikke å møte han. Hvem vet, kanskje dette er MANNEN i ditt liv? Noen sjanser må man jo ta også... Krysser fingrene for deg......
Musemor Skrevet 1. januar 2005 #12 Skrevet 1. januar 2005 Ikke vær redd for å vise hvem du er, vær sto t av deg selv! MEN, jeg reagerer sterkt på at du vil dra hjem til en mann som du ikke kjenner som kun er ute etter sex!! Hva vet du om denne fyren?? For aøt du vet er han den psykoen :o Anbefaler deg å møte ham på et offentlig sted. Er tonen grei kan dere jo ta det derfra!
Veslejenta Skrevet 1. januar 2005 #13 Skrevet 1. januar 2005 Eneste jeg ble bekymret for, er at du skal møte ham hjemme hos ham. Som andre har sagt: møt ham først på et offentlig sted. Selv om han virker som verdens hyggeligste fyr, så har du aldri møtt ham før IRL og kjenner heller ikke til hans familie eller venner. Det er personer som har blitt lurt før deg, dessverre. La ei god venninne eller noen andre du stoler på, få adressen hans, og gjerne andre opplysninger du har, bare sånn i tilfelle. Bedre å være føre var. Ellers vil jeg ønske deg lykke til!!!
Annie Skrevet 1. januar 2005 #14 Skrevet 1. januar 2005 Om dere skal treffes så kan du vel ta inn på hotell et sted i nærheten av der han bor. Dermed kan du sove der alene om du ikke finner han tiltrekkende. Det KAN nemlig gå den veien også!
Cata Skrevet 2. januar 2005 #15 Skrevet 2. januar 2005 Enig med mange av de andre her. Ikke la vekta i seg selv være noe hinder. Ikke alle menn ønsker seg slanke damer. Men sørg for å ha en retrett-mulighet slik at du ikke binder deg til å overnatte hos ham hvis noe går galt. (Høres bra ut å ha et hotellrom i bakhånd hvis ting ikke utvikler seg som ønsket.) Og det er vel lurest å møte ham på et offentlig sted så du får dannet deg et inntrykk av ham FØR dere er på tomannshånd. Og det kan jo være han bare er ute etter sex (Huff, nå høres jeg vel snart ut som mora di, når jeg kommer med alle disse formaningene.... :oops: ) Lykke til med "date'n".
Gjest Sukkerert Skrevet 4. januar 2005 #16 Skrevet 4. januar 2005 Håper du lar oss få høre hvordan det går.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #17 Skrevet 17. september 2008 Husk at kjærligheten kommer innenfra. er han noe tess kan du ta det helt med ro. Vi får alle nedturer, men glem ikke at det går altid flere tog
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 Så lenge han er advart er vel saken grei. Da vet han jo hva han går til. Noen menn tenner jo på tykke kvinners fett, det så jeg i en dokumentar på TV Norge en gang , om en mann som tilba den tykke kvinnen han hadde hjemme: hun kunne ikke røre seg fra sengen fordi hun var så tung og hadde liggesår. Mannen tente på det og filmet henne der hun lå... Hjelpes så uvitende det går an å bli! De kvinnene du så på tv kunne jo ikke gå ved egen hjelp, de var ekstremt syke mennesker. Og det samme var mennene deres. Ikke fordi det er sykt å tenne på store mennesker, men fordi de viste et sykt kontrollbehov: De ønsket at dama skulle være så overvektig at hun ikke kunne røre seg. Da var jo mannen sikker på at hun ikke gikk ut og fant seg en annen... TS sin overvekt er av en helt annen art, det skjønner man av innleggene hennes. Og til din informasjon: Det finnes menn som tenner på en kvinnes sjarm og personlighet. Når man har en fin personlighet å by på så blir resten av en også tiltrekkende. Men det er selvsagt vanskelig å skjønne for dem som mangler personlighet og desperat prøver å flyte på utseendet. Til TS: Stå på! Ikke vær redd for å møte denne mannen. Men på et offentlig sted første gang. Jeg er selv overvektig og datet mange menn jeg møtte på nett. Jeg var alltid ærlig om vekta (ikke i kg, men sa at jeg var stoooor, og viste bilder som IKKE var utfordrende). Jeg møtte mange slags menn. Kjekke, mindre kjekke, slanke, overvektige, veltrente, slappfisker osv. De var veldig forskjellige i både utseende og personlighet. Det eneste de alle hadde til felles var at vekta mi ikke skremte dem. Jeg ble rent overrasket over hvor mange menn som klarte å se lenger enn til en våt drøm om en modellvakker kropp. Joda, noen få av dem foretrakk frodige damer foran tynne, men de fleste var bare åpne for å treffe en kvinne uavhengig av utseende.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Nå er det jo faktisk 4 år siden denne tråden ble startet, hehe.. Lurer på hvordan det gikk
Gjest fairy goodmother Skrevet 18. september 2008 #20 Skrevet 18. september 2008 Nå er det jo faktisk 4 år siden denne tråden ble startet, hehe.. Lurer på hvordan det gikk Han viste seg å være drømmeprinsen og de giftet seg etter tre måneder og lever lykkelig sammen den dag i dag. Lykken gjorde at hun gikk ned 40 kg og er i dag modell for Victoria secret, og nå vil til og med anonymous ha henne men hun rekker bare tunge til han mens drømmeprinsen bare gliser fordi han skjøt gullfuglen. Pling! Snipp snapp snute, der var eventyret ute... For alle vet jo at fete damer ikke får seg andre enn psyke menn...døøøh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå