Gjest gjesten Skrevet 31. desember 2004 #1 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei! Jeg er en veldig overvektig jente, nå er det her snakk om ti-talls kilo overvekt. Går på grete roede kurs, spiser sunt og trener og går stadig nedover. Vel, nå var det ikke det jeg skulle spørre om da. Jeg er singel, etter 8 års samboerskap. Har vært alene noen uker nå. Jeg har blitt kjent med en flott gutt på nettet, vi har kjent hverandre siden sommeren, vi har god kontakt på msn, sms og på telefon. Mye av snakket dreier seg om sex, og vi flørter litt. Vi har aldri møtt hverandre, men han spør stadig vekk om jeg kan komme til han...da for å ha sex. Han har sett bilder av meg, men kun ansiktsbilder...og de likte han. Jeg har også sagt at jeg er stor...men ikke hvor mye jeg veier da. Jeg har veldig lyst til å besøke han, men pga kroppen min tør jeg ikke. Jeg skrev til han for to dager siden at jeg var litt usikker...redd for at han ikke skulle like meg og at det ville blitt pinlig. Fikk melding tilbake at det skulle jeg ikke tenke på, det kom ikke til å bli pinlig. Det ble til at jeg ikke reiste pga at det er to timers kjøring til han. Burde jeg ta meg en tur til han en dag? Nå er det ikke kun sex da men også for å bli litt bedre kjent. Han vet jeg liker han veldig godt, og han maser mye på at jeg skal komme til han. Hvordan skal jeg tolke det? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #2 Del Skrevet 1. januar 2005 Det aller beste vil nok være å gi ham en solid advarsel på forhånd, slik at han vet hva han går til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2005 #3 Del Skrevet 1. januar 2005 Gjesten, dere høres ut til å være flotte personer begge to. Hvorfor ikke gi kjærligheten en sjanse? Kjærligheten veies ikke i kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #4 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tror trådstarters innlegg er en tulle-tråd, fordi den ligger inne på hele tre steder...og det høres ikke helt seriøst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 1. januar 2005 #5 Del Skrevet 1. januar 2005 Det aller beste vil nok være å gi ham en solid advarsel på forhånd, slik at han vet hva han går til. Han vet jeg er stor, det var det første jeg sa til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 1. januar 2005 #6 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tror trådstarters innlegg er en tulle-tråd, fordi den ligger inne på hele tre steder...og det høres ikke helt seriøst ut. Det er IKKE tull...og hva får deg til å tro at det ikke er seriøst. Her sliter jeg med livet mitt, og er blitt glad i en mann jeg ikke har møtt. Og så kommer du og sier det ikke er seriøst...FY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2005 #7 Del Skrevet 1. januar 2005 Om dere skal treffes så kan du vel ta inn på hotell et sted i nærheten av der han bor. Dermed kan du sove der alene om du ikke finner han tiltrekkende. Det KAN nemlig gå den veien også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 1. januar 2005 #8 Del Skrevet 1. januar 2005 Om dere skal treffes så kan du vel ta inn på hotell et sted i nærheten av der han bor. Dermed kan du sove der alene om du ikke finner han tiltrekkende. Det KAN nemlig gå den veien også! Han er meget tiltrekkende, kjekkeste mannen jeg har sett. Har sett han en gang i real life, men turte ikke gå bort å hilse på han. Han er nyskilt og har barn, så jeg stoler på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2005 #9 Del Skrevet 1. januar 2005 Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 1. januar 2005 #10 Del Skrevet 1. januar 2005 Det aller beste vil nok være å gi ham en solid advarsel på forhånd, slik at han vet hva han går til. Hvorfor i svarteste skal man bli advart mot jenter som er litt overvektig. Syns det var mere positivt enn negativt her jeg..... Spiser sunt, trener osv... i tillegg liker han det han har sett av deg, og dere kommer virker som om dere har det spennende sammen over telefon osv..... (Men husk at ikke alle er nødvendigvis den samme som de er over telefonen, nettet osv.... Kan være litt tricky sånne ting, men det har du hørt før sikkert...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 2. januar 2005 #11 Del Skrevet 2. januar 2005 Om man er stor,lang, høy,kort, dverg, brei, tjukk, feit, syltynn, eller normal, unormal.. Det har da ingen ting og si.. Så lenge man liker den personen, man har møtt, skal møte!! Vekta har ingen ting og si... Det er ikke det som er utenpå som teller, men det Indre. Det er i alle fall det jeg tenker.... Greit ser man ut som Freddy Kruger, er det noe annet.. Men Mamma, har alltid sagt til meg at skjønnheten kommer innenfra... Så stå på du Jente.. Jeg ønsker deg lykke til... Dra og besøk han.. Man skal ta sjanser her i livet... Jeg mener du skal dra, du har ingen ting og skamme deg over, det blir ikke lettere av det... SO, YOU GO GIRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 2. januar 2005 #12 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg tror trådstarters innlegg er en tulle-tråd' date=' fordi den ligger inne på hele tre steder...og det høres ikke helt seriøst ut.[/quote'] Nå må faen meg folk slutte å syte å komme med negative kommentarer. Om det er tulleinnlegg er ikke opp til deg å vurdere. La tvilen komme trådstarter til gode. Kun til å slenge en person full i dritt fordi du bare TROR. Nei enkelte ganger må folk lære seg å holde kjeft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 2. januar 2005 #13 Del Skrevet 2. januar 2005 Om man er stor,lang, høy,kort, dverg, brei, tjukk, feit, syltynn, eller normal, unormal.. Det har da ingen ting og si.. Så lenge man liker den personen, man har møtt, skal møte!! Vekta har ingen ting og si... Det er ikke det som er utenpå som teller, men det Indre. Det er i alle fall det jeg tenker.... Greit ser man ut som Freddy Kruger, er det noe annet.. Men Mamma, har alltid sagt til meg at skjønnheten kommer innenfra... Så stå på du Jente.. Jeg ønsker deg lykke til... Dra og besøk han.. Man skal ta sjanser her i livet... Jeg mener du skal dra, du har ingen ting og skamme deg over, det blir ikke lettere av det... SO, YOU GO GIRL Skjønnhet kommer innenifra stemmer det. Men man MÅ ha ett ok utseende for at man i det hele tatt skal se på det indre hos en person. Hjelper ikke å se ut som en djevel selv om man er en engel innvendig. Og hjelper ikke å se ut som en engel og være en djevel inni (på en negativ måte altså.. missforstå meg rett... vi menn kan godt like en jente som er "djevel" innendig lol ). Dette har seff ikke noe med størrelsen på personen men HELE utseende. Når jeg selv har blitt sjekket opp av mindre pene og beklager ordet men noen har vært stygge. Så kommer de og sier jeg er pen (utseende) ... så spør de meg om jeg er "en sånn som kun går etter utseende eller om jeg går etter det indre?" (dette spør de om fordi de selv er mindre pene). Dette er dobbeltmoral deluxe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaori Skrevet 3. januar 2005 #14 Del Skrevet 3. januar 2005 Skjønnhet kommer innenifra stemmer det. Men man MÅ ha ett ok utseende for at man i det hele tatt skal se på det indre hos en person. Hjelper ikke å se ut som en djevel selv om man er en engel innvendig. Og hjelper ikke å se ut som en engel og være en djevel inni (på en negativ måte altså.. missforstå meg rett... vi menn kan godt like en jente som er "djevel" innendig lol ). Dette har seff ikke noe med størrelsen på personen men HELE utseende. Når jeg selv har blitt sjekket opp av mindre pene og beklager ordet men noen har vært stygge. Så kommer de og sier jeg er pen (utseende) ... så spør de meg om jeg er "en sånn som kun går etter utseende eller om jeg går etter det indre?" (dette spør de om fordi de selv er mindre pene). Dette er dobbeltmoral deluxe... Er helt enig i at det er dobbeltmoral, at de selv går etter utseende, men forventer at person de sjekker opp ikke skal gjøre det. HVa pleier du å svare da Icy? Det som er litt kult er jo at de tør å sjekke deg opp selv om de ikke er billedskjønne. Jeg er ei helt vanlig pen jente, men er alt for redd for avvisning til å tørre å sjekke noen opp. HAr bare gjort det en gang, kun fordi jeg ble så ufattelig tiltrukket av fyren, det funket jo forsåvidt, vi ble jo sammen, men det er veldig skummelt likevel.. Men det er jo rett og slett et faktum at folk ser på det ytre først, ikke bare sier det utrolig mye om personen, men tiltrekning er jo viktig. Men ei jente, eller gutt for den saks skyld også, kan være pen selv om han/hun ikke er tynn. Og en jente som er tynn, er ikke alltid pen. Jeg tror det handler aller mest om å gjøre det beste ut av det man har. Og stråle litt, da finner andre deg tiltrekkende også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. januar 2005 #15 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg tenker ikke noe på vekten din altså, men det som slår meg er... du har NETTOPP gått ut av ett langt forhold og han er nyskilt.... dersom det bare er sex, hoppi det!! om dere begge ønsker bare det! men det høres tidlig ut for å hoppe inn i ett nytt forhold..... vær forsiktig, både for hans og din skyld. er dere ikke klare for følelser utover sex, så kan det lett ende opp med at en av dere blir såret. men dette kom da fra engstelige aline, som synes det er skummelt å hoppe så rett inn i noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 3. januar 2005 #16 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei gjest. Hvis jeg setter meg i din sitasjon hadde jeg slanket meg...eller ventet til jeg hadde mistet noen kg. Hvorfor ikke gjør det?? Da får du det så mye bedre vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaori Skrevet 3. januar 2005 #17 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor tror du hun får det så mye bedre bare hun mister noen kilo?? HVa får deg til å tro at hun ikke har det bra fra før av, hun er jo sunn og trener og spiser sunt. Det hun er bkeymret for er jo for om han mannen kommer til å avvise henne pga vekta. Alle har jo forskjellige preferanser, og hun har fortalt han at hun synes hun han for mange kilo, og han vil fremdeles møte henne. Hun kan da ikke gå å vente til vekta viser noen kilo mindre før hun møter han, det ville jo vært rett og slett teit. Det eneste jeg synes er skummelt me slike treff er menn som virker veldig ordentlige fordi de har barn eller hva som helst, men viser seg å være en annen enn de utgir seg for. Ville satset på et hotell som ble tidligere nevnt. Håper det går bra, om du er veldig redd for hva han kommer til å synes, kan du jo sende han et bilde til, men jeg tror helt ærlig ikke det er nødvendig. Han virker nå veldig ivrig på å møte deg, noen kilo for mye eller ikke =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2005 #18 Del Skrevet 3. januar 2005 Treffer du han, han liker deg som du er og du går ned så er det vel bare en vinn - vinn situasjon! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 6. januar 2005 #19 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg vil bare legge til at sex med en "litt større" kvinner er ikke så ille. Det føles faktisk veldig bra! Det var allt jeg hadde å si om det:) Lyke til ! Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #20 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg synes tykke folk burde slutte med tullet sitt. Kan de ikke bearbeide sine mentale angst-problemer på andre måter enn å helle i seg lass med mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå