Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva dette er? Vet de har oppjustert grunnbeløpet, så man skulle få utbetalt differansen, men den utbetalingen skulle ikke komme før i juni? Og det står ny prosenttrekk 2003??  

IMG_1198.PNG

Anonymkode: 4cd12...535

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring Nav og spør. 

Anonymkode: 0a97a...56f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ring Nav og spør. 

Anonymkode: 0a97a...56f

Nei kan ikke bruke telefonen 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva det er, men jeg og kjæresten (begge har AAP) min har også fått det samme. Men hele 55kr da, wohoo.

Anonymkode: 86b85...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme! Har fått det der jeg også, bare at min sum er litt mindre.

Anonymkode: a7472...261

AnonymBruker
Skrevet

Ok da er det kanskje det med at grunnbeløpet er oppjustert da? Men i fjor da det ble oppjustert mener jeg at jeg fikk noen hundrelapper 🤔 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva dette er? Vet de har oppjustert grunnbeløpet, så man skulle få utbetalt differansen, men den utbetalingen skulle ikke komme før i juni? Og det står ny prosenttrekk 2003??  

IMG_1198.PNG

Beløpet tilsier at du får diffen mellom gammelt og nytt grunnbeløp utbetalt. Skattetrekket er nok riktig. Det merkelige datooppsette er nok bare en teknisk finess for å få kjørt utbetalingen. Slutt,å lage store problemer av bagateller. 

Anonymkode: 653d9...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beløpet tilsier at du får diffen mellom gammelt og nytt grunnbeløp utbetalt. Skattetrekket er nok riktig. Det merkelige datooppsette er nok bare en teknisk finess for å få kjørt utbetalingen. Slutt,å lage store problemer av bagateller. 

Store problemer av bagateller? Eh har noen gjort det? Tulling. 

• Liker 3
Gjest Springfjær
Skrevet

Fikk etterbetaling jeg også, hele 54 kr 😂

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Nyheter/regulering-av-grunnbeløpet-og-ytelser-fra-1.mai-2017

I stedeenfor å opprette en tråd så kunne ts tatt seg en tur inn på nav.no og lest på nyhetssakene så hadde hun funnet forklaringen unde arbeidsavklaringspenger. At nav klarer å utbetale før oppgitt juni, gir vel ingen dem ros for? 

• Liker 2
Skrevet

Etterbetaling 2 første uker i mai

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva det er, men jeg og kjæresten (begge har AAP) min har også fått det samme. Men hele 55kr da, wohoo.

Anonymkode: 86b85...4bd

Å, så det var det de 55 kronene som tikket inn på konto tidligere i dag var :P 

Anonymkode: 6f52a...b06

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg også fått. Tror det har med å gjøre at grunnbeløpet gikk opp i mai og det er etterbetaling på det for mai måned.

Anonymkode: 2f18e...d14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...