Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er times vikar, har kontrakt til August. Men i kontrakten min står det ingenting om antall timer, hvor lenge jeg er ansatt, ja den er veldig uklar!

Hvordan er oppsigelsestiden? Har fått tilbud om ny jobb, som jeg vil ha. 

Jeg er satt opp på vakter hele sommeren, men veldig lite. :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppsigelsestiden skal stå i kontrakten din. Ellers bruker det å være 1 eller 3 mnd. Sjekk AML om det ikke står noe i kontrakten din.

Anonymkode: 11613...467

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, 261010 skrev:

Jeg er times vikar, har kontrakt til August. Men i kontrakten min står det ingenting om antall timer, hvor lenge jeg er ansatt, ja den er veldig uklar!

Hvordan er oppsigelsestiden? Har fått tilbud om ny jobb, som jeg vil ha. 

Jeg er satt opp på vakter hele sommeren, men veldig lite. :-)

Når har du fått tilbud om å starte i ny jobb? Så lenge du er tilkallingsvikar har det ikke noe å si hvor lenge du er ansatt, men jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer med vaktene du er satt opp i sommer. Kan du be den nye jobben om å starte etter sommeren?

Anonymkode: c34cb...f36

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når har du fått tilbud om å starte i ny jobb? Så lenge du er tilkallingsvikar har det ikke noe å si hvor lenge du er ansatt, men jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer med vaktene du er satt opp i sommer. Kan du be den nye jobben om å starte etter sommeren?

Anonymkode: c34cb...f36

Kan begynne i morgen hvis jeg ønsker 😊

Har bare jobbet der i 1 mnd. Skal møte sjefen i morgen, håper jeg kan få kort oppsigelsestid. Må ha mer enn 4000kr i lønn i måneden 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...