Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått pigmentflekker på overleppen slik at det ser ut som en bart 🙈🙈🙈 Hva kan jeg gjøre? Aldri hatt slike pigmentflekker før. Kan jeg gjøre noe som fjerner den og hvordan dekker jeg best til den? Synes ikke concealeren min dekker den noe særlig...

Anonymkode: c2914...2b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått pigmentflekker på overleppen slik at det ser ut som en bart 🙈🙈🙈 Hva kan jeg gjøre? Aldri hatt slike pigmentflekker før. Kan jeg gjøre noe som fjerner den og hvordan dekker jeg best til den? Synes ikke concealeren min dekker den noe særlig...

Anonymkode: c2914...2b6

Er du gravid? Isåfall et velkjent fenomen:( Pass på å bruke SPF 50, og fjerne solhatt. Opphold deg mest mulig vekk fra sola. De blekner gjerne høst og vinterstid. Reseptbelagt krem med retinol er effektivt, men bør ikke brukes på sommeren. Tror ikle gravide skal bruke det heller.

Anonymkode: 576a2...d92

AnonymBruker
Skrevet

Vitamin A serum på kvelden og vitamin c serum om morgenen gjør susen for pigmentflekker. Men om du er gravid eller ammer så bør du bruke et annet enn vitamin A :) Denne kombinasjonen (så lenge produktet har gode aktive ingredienser) er utrolig bra får å få en jevn hud. Høy spf er også viktig. Vitamin A bør ikke brukes når det er sol og sommer så spørs hvordan været er der du er nå. 

Anonymkode: f0263...4fa

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vitamin A serum på kvelden og vitamin c serum om morgenen gjør susen for pigmentflekker. Men om du er gravid eller ammer så bør du bruke et annet enn vitamin A :) Denne kombinasjonen (så lenge produktet har gode aktive ingredienser) er utrolig bra får å få en jevn hud. Høy spf er også viktig. Vitamin A bør ikke brukes når det er sol og sommer så spørs hvordan været er der du er nå. 

Hva slags a-vitamin serum bruker du?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mystix skrev:

Hva slags a-vitamin serum bruker du?

Mad Hippie, og det gør ikke huden tørr slik andre A vitamin serum/kremer har gjort. Kjempe bra produkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...