Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurer litt på hvor vanlig det er at vi kvinner fjerner "barten" på overleppa? Jeg syns det virker forferdelig stress, og selv har jeg ganske lyse hår som gjerne bare vises av og til. Men en venninne, som er hudpleier, mente at alle burde ta den.

Så, hva gjør dere? Legger ved et bilde av min bart. Ville dere tatt dere bryet med fjerning? Evt. hvordan?

IMG_5061.JPG

Anonymkode: ec295...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om den ikke plager deg, så ville jeg latt det være. 
Jeg har også lys "bart" men ser den egentlig bare når det er sol. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Letiana skrev:

Om den ikke plager deg, så ville jeg latt det være. 
Jeg har også lys "bart" men ser den egentlig bare når det er sol. :)

Takk for svar!

Den plager meg vel egentlig ikke. Det er rart med det, hva vi kan henge oss opp i når man først har blitt oppmerksom på noe. Men antakelig blir det nok til at jeg ikke gjør noe med min. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der hadde jeg ikke orket å ta😋 Jeg begynte å ta min egen da hårene ble så "lange" at jeg følte at de stod ut i en synlig vinkel. At de ikke lå mot huden liksom. Etter å ha vokset den noen år har de ytterste hårene blitt mørkere, så nå har jeg ikke noe valg lengre... vokser med ansiktstrips fra veet.

Anonymkode: ca950...21c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg fjerner "barten" med sånn små voksstrips som er beregnet til det. Tar meg max 3-4 minutt :) Jeg gjør det når hårene har blitt lange, spesielt rundt munnvikene, da jeg ikke synes noe om det, og jeg har noen svarte hår innimellom. Jeg synes ikke det er stygt slik du har vist på bildet, så hvis det ikke plager det, hadde jeg ikke gjort noe med det :) 

Endret av Tiara07
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den der hadde jeg ikke orket å ta😋 Jeg begynte å ta min egen da hårene ble så "lange" at jeg følte at de stod ut i en synlig vinkel. At de ikke lå mot huden liksom. Etter å ha vokset den noen år har de ytterste hårene blitt mørkere, så nå har jeg ikke noe valg lengre... vokser med ansiktstrips fra veet.

Anonymkode: ca950...21c

Takk for svar!

Ja, jeg forstår. Det kan være en god grunn til å la være å gjøre noe med det - nemlig at det kan bli verre og at man da blir "avhengig" av fjerning.

Men det er jo gjerne fort gjort med voksing med strips, da, som Tiara07 nevner.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Tiara07 skrev:

Jeg fjerner "barten" med sånn små voksstrips som er beregnet til det. Tar meg max 3-4 minutt :) Jeg gjør det når hårene har blitt lange, spesielt rundt munnvikene, da jeg ikke synes noe om det, og jeg har noen svarte hår innimellom. Jeg synes ikke det er stygt slik du har vist på bildet, så hvis det ikke plager det, hadde jeg ikke gjort noe med det :) 

Takk for svar!

Noen gang syns jeg hårene ser litt mørkere ut enn andre, men tror det har med lyset å gjøre. Det går jo, som du sier, forholdsvis raskt å gjerne med voksstrips, forstår jeg. Men tror jeg lar være i første omgang, så får jeg se om jeg slutter å tenke på det, eller om det er noe jeg henger meg for mye opp i til å la være.

:-)

AnonymBruker
Skrevet

De få lyse håra der burde du ikke fjerne. Det er kjedelig hvis de blir sorte, og du er "nødt" til å fjerne håret regelmessig.

Anonymkode: c0165...d14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har mørke hår og fjerner ikke. :)

Anonymkode: 676f8...e81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan da virkelig ikke kalle det der en bart...

Anonymkode: b0ee0...b85

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 28.5.2017 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Du kan da virkelig ikke kalle det der en bart...

Anonymkode: b0ee0...b85

Endret av Amatør1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...