Gå til innhold

Hvordan skal jeg farge plastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en oppblåsbar parykk (høres kanskje litt rart ut, men men) og på bildet var den blå men så viste det seg at den var svart. Har lett overalt etter en som faktisk er blå, men har offisielt gitt opp hehe... Derfor tenker jeg å farge den blå. Hvordan burde jeg gjøre det? Parykken (eller hva man skal kalle det) er samme stoff som en badeball/badering osv, så den er ganske "glatt" på utsiden... kan man male på det eller burde jeg spraye, etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spray, kanskje. Høyres veldig rart ut....

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Littletomato skrev:

Jeg har kjøpt en oppblåsbar parykk (høres kanskje litt rart ut, men men) og på bildet var den blå men så viste det seg at den var svart. Har lett overalt etter en som faktisk er blå, men har offisielt gitt opp hehe... Derfor tenker jeg å farge den blå. Hvordan burde jeg gjøre det? Parykken (eller hva man skal kalle det) er samme stoff som en badeball/badering osv, så den er ganske "glatt" på utsiden... kan man male på det eller burde jeg spraye, etc?

Er det denne?

OPPBL%C3%85SBARE-PARYKKER-205x300.jpg

eller denne?

s-l225.jpg

Anonymkode: fac9f...d77

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det denne?

OPPBL%C3%85SBARE-PARYKKER-205x300.jpg

eller denne?

s-l225.jpg

Det er ingen av dem, hehe... den er stor og har taggelignende utstikkere... minner om en flamme eller noe bølgelignende

Skrevet
5 minutter siden, Fjaselina skrev:

Spray, kanskje. Høyres veldig rart ut....

Ja det er veldig rart også, men jeg synes den er veldig kul! Tror du spray kommer til å holde, jeg er litt usikker siden man blåser den opp osv og tar ut lufta gang på gang

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Littletomato skrev:

Ja det er veldig rart også, men jeg synes den er veldig kul! Tror du spray kommer til å holde, jeg er litt usikker siden man blåser den opp osv og tar ut lufta gang på gang

Jeg ville hørt på en hobbybutikk (Panduro feks), for å få vite hva som blir best å farge den med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...