Gå til innhold

Er det blitt mindre aktivitet på kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er et av de verste trollene på KG og har skapt mye dårlig stemning her. Har hatt pause fra forumet siden kanskje mars, februar. Ser plutselig at det er veldig lite aktivitet her? Hva har skjedd? Er det for lite trolling og ugang her som kan heise opp stemningen og det har blitt kjedelig?

Anonymkode: 7e94d...0c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Frivillig eller ufrivillig pause? :P

Anonymkode: 3ba1d...25c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et av de verste trollene på KG og har skapt mye dårlig stemning her. Har hatt pause fra forumet siden kanskje mars, februar. Ser plutselig at det er veldig lite aktivitet her? Hva har skjedd? Er det for lite trolling og ugang her som kan heise opp stemningen og det har blitt kjedelig?

Neida, det er mange troll som har jobbet overtid for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Frivillig eller ufrivillig pause? :P

Anonymkode: 3ba1d...25c

Frivillig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trollene er her, mens jeg som ikke har vært troll har gradvis mistet interesse for å oppholde meg her da mange av de mest interessante menneskene har slettet seg. Vurderer å slette meg snart selv. Forumet har mistet så mye, og modereringen er en skandale.

Anonymkode: 9e1aa...a5a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lenge har du vært her ts? Søndager er kanskje litt treige

Anonymkode: 99fb0...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det virker  faktisk som det har blitt mindre og mindre aktivitet her på forumet...

At "sosial prat" har mistet   Anonym-funksjonen sin, og mindre aktivite hos telle-trådene er ett problem. 

Anonymkode: 74369...b89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er brukere som deg som gjør at mange ikke gidder å være på KG mer, eller skriver mye mindre enn de gjorde før.

Dere forsøpler forumet!

Anonymkode: 71012...266

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frivillig. 

Ooops!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, tussi62 skrev:

Helt frivillig.

Det var her jeg skulle skrive ooops. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det virker  faktisk som det har blitt mindre og mindre aktivitet her på forumet...

At "sosial prat" har mistet   Anonym-funksjonen sin, og mindre aktivite hos telle-trådene er ett problem. 

Det er ikke et stort problem i det hele tatt.

Anonymkode: c4fc8...185

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Forumet er moderert ihjel. En periode var det ikke mulig å skrive et innlegg på Rampelys uten å få det slettet fordi man hadde laget regler som ikke gikk an å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var her jeg skulle skrive ooops. :P

Ja, det var en dum bommert av meg å glemme anonymknappen :( Jeg er tussi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem at telletrådene av alle ting er mindre aktive. Av alle tingene dette forumet sliter med må det være det mest trivielle. 

Anonymkode: dc499...ca6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Folk har vel fått nok av "moderatorene" som sletter innlegg og utestenger innlegg fra alle med feil politisk syn, mens deres egne får holde på med avsporinger, persondebatt, stråmenn og mobbing av autister og funksjonshemmede

Anonymkode: b557e...c3a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var en dum bommert av meg å glemme anonymknappen :( Jeg er tussi.

Moderator kan uansett finne ut hvem du er. Jeg rapporterte HI og har spurt om de kan holde øye med deg. Trolletråder er en pest og en plage.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det største problemet med modereringen her er etter min mening at man aldri får spesifisert hvilke innlegg som brutt med reglene. Mange skriver mange innlegg og har ikke kontroll over hvilke innlegg som har vært bakgrunnen til advarselen. Så plutselig dukker en advarsel opp, selv om man trodde at man hadde holdt seg i tøylene den siste tiden. 

Det gjør det umulig å lære av egne feil, og umulig å vite hvor grensene går. Så da må man holde seg til å diskutere kakeoppskrifter og babytøy. Er begrenset hvor lenge man gidder det.

Anonymkode: 31a16...18b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...