AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 Jeg har løpt en del, men vet det er bra med styrke også. så har begynt med det. Og begynt med litt bakkeløp. Problemet er bare at jeg føler meg så mye tyngre i kroppen og jeg løper ikke like lett lenger. Er det vanlig? Er det noen måte å få det bort på? Anonymkode: d4ede...cdd
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #2 Skrevet 28. mai 2017 Dette lurer eg også på. Anonymkode: 47585...960
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #3 Skrevet 28. mai 2017 Det er vanlig i begynnelsen å bli støl. En tung styrkeøkt vil også være hardere på musklene enn løping og du trenger mer restitusjon. Økning i treningsmengde må skje gradvis. Etterhvert vil kroppen bli sterkere og tåle mer belastning. Anonymkode: 0b9cc...49a
Gjest Froning Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har løpt en del, men vet det er bra med styrke også. så har begynt med det. Og begynt med litt bakkeløp. Problemet er bare at jeg føler meg så mye tyngre i kroppen og jeg løper ikke like lett lenger. Er det vanlig? Er det noen måte å få det bort på? Anonymkode: d4ede...cdd Beklager.. Du oppgir så lite informasjon at det blir håpløst å hjelpe deg. Føler du deg tung i kroppen kan du ta deg en ekstra dag pause og passe på å spise nok... Endret 28. mai 2017 av Froning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå