Gå til innhold

Kaffegjest i bryllup: ok med bunad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er invitert som kaffegjest i et bryllup i august. Skal ikke i vielsen. Kaffen starter kl 19.30. Er det ok eller rart om jeg har på meg bunad? Følte ikke jeg hadde lyst å bruke masse penger på en kjole, men lurer på om det er rart å kle seg i bunad når man ikke skal i vielsen, og ikke dukker opp til bryllypsfesten før kl. 19.30?

Anonymkode: a03e0...f51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt rart, ja. Bunad er helst dersom man er i kirka også. Mange bytter faktisk etter kirka, og tar penkjole .

Anonymkode: c94ab...e19

• Liker 4
Skrevet

Bunad kan du fint bruke. Den er "universal".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det komfortable å sitte og vente i flere time før kaffen blir servert? Fordi du kan garantere deg at du kommer til å må vente.  

Anonymkode: b5b67...1aa

AnonymBruker
Skrevet

Ta på bunad. Hadde aldri verden brukt masse penger på kjole til et bryllup jeg egentlig ikke var invitert i

Anonymkode: d0c98...45a

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt rart, ja. Bunad er helst dersom man er i kirka også. Mange bytter faktisk etter kirka, og tar penkjole .

Anonymkode: c94ab...e19

Hvorfor er det rart med bunaden som kaffegjest? Hadde jeg blitt invitert som kaffegjest hadde jeg aldri kjøpt meg ny kjole.

Bruk bunaden din du😃

• Liker 2
Skrevet

Ja, bare bruk bunad du. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 år og har gjennom årene vært i utallige bryllup, og det er mange som velger å bruke bunad! Så bruk bunaden din du, det er et flott festplagg!

Anonymkode: 65fc3...e2f

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Selvfølgelig kan du bruke bunaden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...