Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med disse lesebrettene? Har lenge vurdert å kjøpe en kindle, men nå ser jeg at det også finnes et lesebrett som er direkte koblet mot f.eks norli. 

Jeg leser mye bøker, spesielt på reise, og det hadde vært greit med et lesebrett kontra bok. 

Leser norske bøker, og ser gjerne at en kan låne på ebibliotek kontra å kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lese deg opp på denne tråden først, kanskje: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kindle og er veldig fornøyd. Leser kun norske bøker og kjøper dem på tanum og ebok.no 

Anonymkode: 3af1e...a5d

Skrevet
31 minutter siden, Amawhatsnot skrev:

Du kan lese deg opp på denne tråden først, kanskje: 

Her var det mer diskusjon rundt papirbok eller kindle. Det jeg spør om er to ulike lesebrett i forhold til hverandre. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kindle og er veldig fornøyd. Leser kun norske bøker og kjøper dem på tanum og ebok.no 

Kan man låne bøker på bibliotek på kindle? Vet ikke om man kan det på pocketbook, men ser jo for meg at det hadde vært rimelig. 

Evt bruke storytel?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ..... skrev:

Kan man låne bøker på bibliotek på kindle? Vet ikke om man kan det på pocketbook, men ser jo for meg at det hadde vært rimelig. 

Evt bruke storytel?

Det vet jeg desverre ikke da jeg ikke har prøvd :)

AnonymBruker
Skrevet

Ebokbib funker bare på iPad, så det er ikke mulig å kombinere med lesebrett. 

Jeg er veldig fornøyd med kindelen min. Leser kanskje 30% norsk på den (mot 80% norsk på papirbøker), og det er veldig enkelt å kjøpe norske bøker på ebok.no og få sendt dem til kindle. Jeg er litt skeptisk til å kjøpe bøker som er spesielt knyttet til en bokhandel. Amazon er også litt problematisk der, men man står ganske fritt med Kindle selv om det er enklest å kjøpe engelsk på Amazon. 

Anonymkode: 39e7a...a51

AnonymBruker
Skrevet

De dyreste lesebrettene kan knyttes mot Audible, men ikke Storytel. Det førstnevnte er et Amazon-selskap. Prisforskjellen er såpass stor at jeg ikke ser vitsen, leser heller lydbøker på telefonen :) 

Anonymkode: 39e7a...a51

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med Pocketbook, men har en Kindle Voyage og er svært fornøyd med den ❤️ Jeg leser mest på engelsk, men har kjøpt ebøker både via Ark og Ebok og på en enkel måte justert innstillingene slik at bøkene sendes direkte til lesebrettet mitt, så at det andre brettet er koblet mot en norsk butikk, er for min del ikke noe argument for å kjøpe det. Jeg tror jeg ville googlet omtaler og lest litt om de brettene for å få bedre inntrykk av hva som er riktig for deg. 

Skrevet

Pocketbook kommer ut som den beste i denne testen utført av Tek.no. Selv har jeg Kindle Paperwhite og er såre fornøyd med den. Har aldri prøvd annet lesebrett så jeg kan ikke komme med noen personlige erfaringer hva sammenlikning angår. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Kindle Paperwhite'n min, og kan anbefale den på det varmeste. 

Anonymkode: 3d11e...8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...