AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #1 Skrevet 28. mai 2017 Hei driver å søker på jobber da jeg trenger nye utfordringer, jeg har jobbet i samme bedrift i seks år og det er den eneste jobben jeg har hatt på fulltid så er kun her jeg har ferske og relevante referanser fra. Hvordan går jeg fram med tanke på referanser? Hvor mange referanser må jeg føre opp. Anonymkode: e44a8...a43
Kanutte Skrevet 28. mai 2017 #2 Skrevet 28. mai 2017 Det vanlige er 2-3 referanser. En leder på nåværende arbeidsplass og gjerne en leder på forrige arbeidsplass. Jeg fører som regel opp nærmeste leder og en tidligere leder på samme nivå som meg som referanser.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #3 Skrevet 28. mai 2017 3 minutter siden, Kanutte skrev: Det vanlige er 2-3 referanser. En leder på nåværende arbeidsplass og gjerne en leder på forrige arbeidsplass. Jeg fører som regel opp nærmeste leder og en tidligere leder på samme nivå som meg som referanser. Hvis man bare har hatt en arbeidsplass da? Anonymkode: e44a8...a43
Kanutte Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man bare har hatt en arbeidsplass da? Anonymkode: e44a8...a43 Nærmeste leder og øverste leder. Kanskje en sidestilt referanse. Begge mine referanser er i utgangspunktet fra samme arbeidsplass, men den ene jobber nå på en annen arbeidsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå