Icy Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 faen.. jeg merket nettopp at jeg har blitt "Superaktiv bruker" .... Om det er positivt eller negativt har jeg ikke peiling på :o
Superlammet Skrevet 31. desember 2004 #4 Skrevet 31. desember 2004 Sjekk aktiveringsdatoen min, og sammenlign med antall innlegg.. latterlig?
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #5 Skrevet 31. desember 2004 Ja noe skal en "bekymre" seg over når en hel verdensdel har gått til helvete.
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Sjekk aktiveringsdatoen min' date=' og sammenlign med antall innlegg.. latterlig? [/quote'] Ohoi...
LilleBille Skrevet 3. januar 2005 #7 Skrevet 3. januar 2005 .. ta det for det det er du ... (det er så trivelig her så) Jeg ble akkurat "forbigått" på medlemslisten av en som begynte her sommeren 2004 .. så da har du langt igjen
Superlammet Skrevet 3. januar 2005 #8 Skrevet 3. januar 2005 Ja noe skal en "bekymre" seg over når en hel verdensdel har gått til helvete. Ja la oss alle fordype oss i sorg og depresjoner. Vet du, ambulansepersonell spøker mye med det vi "normale" ville syntes var utrolig makabert. De gjør det for at ting ikke skal gå inn på dem og ødelegge dem. Tenk litt på det, det er faktisk noen her i verden som vil la livet gå sin vante gang og ikke stoppe opp for å tenke på alt og alle i ett sett. Og husk at en hel verdensdel har hått til helvete lenge! Tenk på sultkatastrofen i Afrika og lev et liv uten morro.
LilleBille Skrevet 3. januar 2005 #9 Skrevet 3. januar 2005 .. og dessuten hva vet du kjære gjest om hvor mye vi bekymrer oss ... eller hva vi gjør for resten av verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå