Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

faen.. jeg merket nettopp at jeg har blitt "Superaktiv bruker" .... Om det er positivt eller negativt har jeg ikke peiling på :o

Skrevet

Tja, hva mener du selv?

Skrevet

Sjekk aktiveringsdatoen min, og sammenlign med antall innlegg.. latterlig? :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja noe skal en "bekymre" seg over når en hel verdensdel har gått til helvete.

Skrevet
Sjekk aktiveringsdatoen min' date=' og sammenlign med antall innlegg.. latterlig? :tunge1:[/quote']

Ohoi...

Skrevet

.. ta det for det det er du ... :sjarmor: (det er så trivelig her så)

Jeg ble akkurat "forbigått" på medlemslisten av en som begynte her sommeren 2004 .. så da har du langt igjen :ler:

Skrevet
Ja noe skal en "bekymre" seg over når en hel verdensdel har gått til helvete.

Ja la oss alle fordype oss i sorg og depresjoner. Vet du, ambulansepersonell spøker mye med det vi "normale" ville syntes var utrolig makabert. De gjør det for at ting ikke skal gå inn på dem og ødelegge dem. Tenk litt på det, det er faktisk noen her i verden som vil la livet gå sin vante gang og ikke stoppe opp for å tenke på alt og alle i ett sett. Og husk at en hel verdensdel har hått til helvete lenge! Tenk på sultkatastrofen i Afrika og lev et liv uten morro.

Skrevet

.. og dessuten hva vet du kjære gjest om hvor mye vi bekymrer oss ... eller hva vi gjør for resten av verden... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...