Gå til innhold

Hvor mye linjer/rynker har du som er fra 34-36 i ansiktet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fint om du kan beskrive hvor i ansiktet du har dem, om det er kun er fine linjer eller dypere rynker og hvor mange det er av dem på et område. Fløy gjerne til om du røyker eller ikke og hvilket forhold du har til solen:)

Anonymkode: 400e7...cb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg har kun fine smårynker i øyenkroken, smilerynker? 

ellers ingen. 

Jeg snuser og tar en fest innimellom. Bruker solfaktor 15, er i fuktighetskremen(til ansikt), året rundt. 

Er 34. Men jeg tror bare jeg er så heldig pga gode gener. Bestemor fikk ikke rynker i pannen og ellers før hun var bikket 50. Hun så ut som om hun var 40 da hun var 60 og det UTEN botox og alt unge folk trykker inn i ansiktet sitt.

Anonymkode: 4b419...64d

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 40 og har lite rynker.

Noen små smilerynker ved øynene og i munnviken. 

Røyker ikke (men gjorde det før, sluttet for 10 år siden), er nøye på å bruke faktor i ansiktet (og ellers på kroppen) når jeg er i solen. 

Tror egentlig mye går på gener når det gjelder rynker og aldringsprosess. Og at man passer seg litt i solen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke rynker da jeg var i den alderen. Jeg røykte dengang og brukte aldri solfaktor. Nå er jeg noen år eldre og har fortsatt svært lite rynker, kun noen små smilerynker og litt i munnviken. Gode gener har alt å si når det gjelder rynker. Både min mor, min sønn og jeg har alltid blitt tatt for å være minst 10 år yngre enn vi er.

Anonymkode: a1a3e...5b0

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg er 38 år og har ikke rynker foruten når jeg smiler. Har gode gener på begge sider av familien den veien. 

Har aldri vært noe fan av å sitte å sole meg men bruker solkrem når jeg er ute. I sterk sol. Jeg spiser ikke så mye sukker og prøver å leve sunt men er ganske så sikker på at alt ligger i genene. 

AnonymBruker
Skrevet

35. Ingen rynker. Røyker ikke og bruker solfaktor hver dag hele året. 

Anonymkode: 5c481...3df

Skrevet

49. Ikke en rynke. Ltt solkrem i ny og ne 

Skrevet

Ingen rynker, men noen linjer ved øynene når jeg smiler som ikke var der før. 

Er glad i solen og løper ute daglig i all slags vær, ellers ingen laster. Går til hudpleier en gang i måneden, og er ivrig med hudpleie. 

Jeg har inntrykk av at vekt, ved siden av gener, har mye å si. De med noen få kilo ekstra har ofte glattere hud. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 - men fortsatt har jeg lite rynker, faktisk mindre nå enn da jeg var 36... for da hadde jeg antydning til sinnarynke mellom bryna, denne er nesten borte nå - mindre sint - eller pga vektoppgang? :D

Men jeg har vel egentlig ingen rynker, så vidt antydning til furer i overgangen til kinna - og kanskje når huden er tørr så ser jeg antydning til noen få små linjer i panna? Men når huden er fuktet og fet som den vanlig er - så er disse utvisket.
JEg har en fet/blandingshud pluss noen kilo for mye, så tror det har noe å si.

Anonymkode: 68003...c41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker forøvrig ikke og har aldri vært glad i å sole meg...

Bruker lite solkrem i fjeset, men bruker foundation med solfaktor. 

Skrevet

35, ingen rynker, men to fine linjer på hver sin side av munnen der smilet bryter.

Røykte i ti år, snuste i fem, har vært nikotinfri i to år, aldri brukt rynkekremer eller heldekkende sminke (eller noe særlig sminke i det hele tatt), bare Locobase om vinteren og solfaktor 50 om sommeren. Liker ikke solen, holder meg mest mulig unna, men var mye ute i solen som barn/ung.

Skrevet

Jeg er 33, men svarer likevel. Røyker ikke, har vært endel i sola (hvertfall som yngre). Jeg har så godt som ingen rynker. Men merker at jeg er litt mindre rund i kinna, at fjeset på en måte er litt mer "modent", tross at jeg ikke har rynker. Det er genetisk, mor og mormor har samme type fjes.. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 39 - men fortsatt har jeg lite rynker, faktisk mindre nå enn da jeg var 36... for da hadde jeg antydning til sinnarynke mellom bryna, denne er nesten borte nå - mindre sint - eller pga vektoppgang? :D

Men jeg har vel egentlig ingen rynker, så vidt antydning til furer i overgangen til kinna - og kanskje når huden er tørr så ser jeg antydning til noen få små linjer i panna? Men når huden er fuktet og fet som den vanlig er - så er disse utvisket.
JEg har en fet/blandingshud pluss noen kilo for mye, så tror det har noe å si.

Jeg fikk også sinnarynke en sommer etter passert 30, tror soling uten solbriller var årsaken. Siden har jeg alltid solkrem og sobriller!

Anonymkode: a09cd...21b

Skrevet

Litt rynker når jeg rynker pannen eller smiler. De henger igjen ei stund etter men flater seg ut. Permanente smilerynker ved øynene. Sinnarynke når jeg leser/går uten solbriller . Er 37 år nå men er veldig tynn - så lite underhudsfett i ansiktet. Tenker det er helt naturlig og greit for alderen :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker forskjell fra jeg var i 20-årene. Ikke det at det er rynker akkurat men er jeg litt trøtt en dag er det veldig synlig under øynene. Og når jeg smiler kommer linjer under øynene som ikke var der tidligere. Det kjedelige er at etter 30 begynte jeg å få pigmentflekker av sol og det gjør at man ser eldre ut. Frem til jeg var 30 så jeg svært ung ut, det må jeg nok innse at jeg ikke gjør nå. Jeg sier bare, jenter bruk solkrem for sånn pigmentflekker er noe drit.

Anonymkode: a09cd...21b

AnonymBruker
Skrevet

Og selvfølgelig svarer alle "jeg har ikke rynker." Lurer på om dere er blinde på hvordan dere selv ser ut? Jeg har aldri møtt ett menneske i deres aldersgruppe på ikke har litt rynker. Er selv 25, og alle jeg kjenner på den alderen har antydning til små rynker. Prøv å se dere selv tett opptil speilet, så skal dere nok få se både rynker og linjer. 

Hilsen en som er lei av alle som skryter av seg selv her inne hele tiden. 

Anonymkode: a80d0...2bb

• Liker 29
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Er 35, ingen rynker, røyker ikke og passer godt på huden.

AnonymBruker
Skrevet

Er 37, snuser (tidligere røyker), solbeskyttelse i kremen min hele året. Ingen rynker (gode gener)

Anonymkode: d2005...485

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og selvfølgelig svarer alle "jeg har ikke rynker." Lurer på om dere er blinde på hvordan dere selv ser ut? Jeg har aldri møtt ett menneske i deres aldersgruppe på ikke har litt rynker. Er selv 25, og alle jeg kjenner på den alderen har antydning til små rynker. Prøv å se dere selv tett opptil speilet, så skal dere nok få se både rynker og linjer. 

Har fått beskjed av mennesker rundt meg om at jeg ikke har rynker, så det er ikke bare noe jeg sier. Har alltid sett yngre ut enn jeg er og alle kvinnene i familien min har det på samme måte. Da jeg var 25 hadde jeg nesten samme hud som jeg har nå.

Anonymkode: d2005...485

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme i hver eneste tråd med samme tema. Lurer på hvor alle disse rynkefri menneskene bor i dette langstrakte land.

Anonymkode: 1dcc0...a81

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...