Paprika91 Skrevet 27. mai 2017 #1 Del Skrevet 27. mai 2017 Hei Er 100 % nybegynner når det gjelder spansk, men har kommet til et punkt der jeg ønsker å lære meg et ekstra språk. Noen som kan anbefale fagbøker for å lære? (er jo et helt hav der ute..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast_ Skrevet 27. mai 2017 #2 Del Skrevet 27. mai 2017 Tapas Kan også anbefale duolingo (app)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 28. mai 2017 #3 Del Skrevet 28. mai 2017 Duolingo er veldig bra, både appen og nettsiden. Ellers liker jeg "teach yourself..."-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg brukte et interaktivt program med videoer, chat med andre elever og timer med lærer på skype. Det kostet ikke mye og var veldig gøy, men nå finner jeg det ikke igjen. Tror det het holaquetal.com eller noe sånt, men får ikke opp den siden. Det er noen år siden, så kanskje det er lagt ned. 😕 Hva med Babbel? For min del er det mye bedre med noe interaktivt enn en kjedelig bok. Må intillegg ha oversikt over grammatikk og ordbok. Anbefaler også duolingo. Fint å ha på bussen og så minner den deg på å gjøre litt hver dag. 😊 Anonymkode: 8b50a...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg lærte spansk selv for 8 år siden. Måten jeg lærte på var: Nr.1 du må ha en spansk-norsk ordbok. Skrive ned og pugge mange gloser. Prøv å lære deg så mange ord som mulig. Hør på spansk musikk, last ned apper på tlf, pc. Etterhvert bør du kjøpe deg boka "101 spanske verb" jeg brukte også spanske/latinamerikanske chatte sider der jeg pratet med folk bare for å lære meg språket 😜 Hvis du får det inn på mange forskjellige måter, vil du lære fort. Lykke til 😊 Anonymkode: c5e4d...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå