Gå til innhold

Så sinnsykt skuffet over mannen!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er da gravid og vi har to små barn hjemme, det er akkuratt ei uke igjen til termin. 

Ikveld skulle han ut med noen kompiser å bare ta seg "etpar" øl, noe som er helt ok i seg selv, men i og med at det er så tett opp til termin ble vi enige om at han skulle ta det rolig og ikke drikke seg full i tilfelle fødselen starter. Men neida, når jeg ringer han nå så er han drita full!! Og jeg kjenner jeg blir så forbanna, føler meg rett og slett sviktet og lite respektert. For tydeligvis så syns jo han det er greit å ta sjansen på at jeg evt må føde alene. 

Er så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjør av meg akkuratt nå. 

Overreagerer jeg skikkelig nå? Er det hormonene mine som tar helt av nå? For viss ikke så vet jeg hvertfall om noen som får sove på sofaen de neste dagene!

Anonymkode: 137f8...c13

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du der sint! Jeg har aldri vært gravid, men kan bare forestille meg hvordan du har det når det er så tett opp til termin. Han brøt avtalen dere hadde, og han burde ikke drukket seg full ikveld.

La han sove på sofaen du!

Anonymkode: 299a1...39b

• Liker 36
Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer. Dere har to små barn, og et 3. rett rundt hjørnet. 

Jeg synes det er en uting å gå på fylla, og det er spesielt ille så nærme termin. Han har ansvar for to små barn i tillegg til at han har ansvar for den lille som kommer snart. 

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Han bør være på stand-by en uke før terminen.

(Mann)

Anonymkode: b2e5b...beb

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive masse lykke til!:) Snart har du en baby, og da er dette forhåpentligvis glemt...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tilta. En uke før fødselen drar man gjerne ut med kompiser, men man drikker seg bare ikke dritings. Han har en jobb å gjøre når du går i fødsel, og den jobben kan han ikke gjennomføre når han nå har drukket seg av føttene. Jeg hadde blitt så sint.

Anonymkode: 81af3...9ba

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen andre du kan levere de to andre  barna til og sove over hos, bare for å markere at du tar avstand til han, og at dette var veldig respektløst av han! 

P.S: Er han respektløs mot deg på andre områder også?

• Liker 8
Skrevet

Huff så dårlig gjort. Fullt forståelig at du blir sinna. Han høres ut som en som ikke klarer å styre seg når hsn først dtikker? Han sier til seg selv at hsn bare skal ha to øl men likevel drikker han seg full. Vet om noen som er slik. Om det er slik han er hadde jeh nekta han å drikke i det hele tatt før barnet kommer

• Liker 6
Skrevet

Tja? Hvordan han er ellers og hvor ofte dette har skjedd før hadde avgjort om jeg var villig til å overbærende sette det på tabbekvota eller ikke. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Synst du bør unne han det. Plutselig har dere ett barn til og da får han nok ikke sette foten utenfor døra engang. 

Anonymkode: 8e38f...a28

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synst du bør unne han det. Plutselig har dere ett barn til og da får han nok ikke sette foten utenfor døra engang. 

Han får kommet seg mer ut enn ts da. Mer kjipt for henne

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hva hvis ts går i fødsel og mannen er dritings? Skal hun gå igjennom helvete alene og uten støtte, og føde felles barn, fordi han vil ha øl? Nei vet du hva.

ts: du overreagerer ikke. Jeg kjenner det bobler inni meg av sinne over at noen menn ikke klarer å tenke lenger enn til nesetippen. Dette er total mangel på respekt for sin høygravide kone.

• Liker 27
Skrevet

Skikkelig dårlig gjort.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer.

Anonymkode: 13070...cea

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns du har all grunn til og være sur og skuffet. Han løy jo til deg, og hadde fødselen startet så hadde du hatt en ravende full kar som skulle støtte deg på fødestuen. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

For en idiot! Jeg fødte på 1 time, når 3 mann ble født og gubben rakk knapt å komme hjem fra jobb.

Anonymkode: 76568...64c

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor kaller dere han for mann? En mann ville ikke latt kona/kjæreste/samboer gå alene høygravid med fare for å føde når som helst.

Snu situasjonen og det ser helt absurd ut. Tenk dere en verden der TS hadde dratt ut på byen med venninnene sine en lørdag før termin mens  "den gravide mannen" måtte sitte hjemme med ekstra kroppsvekt og såvidt klarer og hente seg et glass vann. Sant, det hadde aldri skjedd! Fatter ikke hva som foregår i hodet på slike som tenker det er greit å ikke ta MINST like mye ansvar som hun som faktisk må bære frem barnet.

• Liker 17
Skrevet

Helt uakseptabelt av mannen! Når dama går gravid og ikke kan drikke hele svangerskapet/under amming etterpå, så er det da ikke for mye forlangt at mannen holder seg edru ei uke før fødsel? Vet du, for min del hadde ikke 2 øl heller vært greit, jeg ville hatt en kjørbar mann som ikke stinket alkohol når vi kom på fødestua.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Eneri skrev:

Helt uakseptabelt av mannen! Når dama går gravid og ikke kan drikke hele svangerskapet/under amming etterpå, så er det da ikke for mye forlangt at mannen holder seg edru ei uke før fødsel? Vet du, for min del hadde ikke 2 øl heller vært greit, jeg ville hatt en kjørbar mann som ikke stinket alkohol når vi kom på fødestua.

Enig i dette, bortsett fra at han kunne fått tatt seg 4-5 øl. Da hadde vi i så fall tatt taxi (mange uten lappen ;) ) . Man er ikke sørpe full da, og ingen på sykehuset reagerer på det, så lenge man ikke er snydens. Men ja, jeg hadde klikket hvis mannen min drakk seg sunder og sammen i akkurat denne perioden hvor ting kan skje når som helst. Han hadde nok ikke planer om det, men så skjedde det... - men igjen ingen unnskyldning :/ 

Anonymkode: 0c239...705

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nok med at han brøt avtalen, han burde være hjemme av hensyn til at du faktisk kan fød når som helst, du bør ha en voksenperson rundt deg, en ansvarlig voksenperson som kan handle hvis noe skjer, men han går på fylla så han blir totalt uansvarlig og skaper ekstra stress i deg, siden du er så nær termin som du er. Respektløst, rett og slett. Han bird beskytte deg. vis omsorg og vise at han er redd for deg.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...