AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #1 Skrevet 27. mai 2017 Jeg drikker ikke men vurderer om jeg skal starte å ta med alkoholfri hvitvin når jeg går på sommerfester.. Noen som kan anbefale noen? Anonymkode: 2cc83...46e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Alkoholfri vin er sjelden å anbefale, siden smak og alkohol utvikles parallelt. Jeg hadde mye heller satset på naturlig alkoholfri juice, cider o.l. Vinmonopolet har litt av dette også, spør dem gjerne om anbefalinger. Alkoholfritt øl er det mulig å finne drikkbare varianter av, men alkoholfri vin er verre. Anonymkode: 6211c...333 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Alkoholfri vin er sjeldent spesielt godt. Vin smaker bedre jo høyere prosent de har. Men kan jo bære at du finner noen du liker, spør de på polet. Ellers er alkoholfri øl et bedre alternativ syns jeg Anonymkode: b99c0...f86
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Kjøpte noe alkoholfritt til ett selskap for litt siden ettersom jeg er gravid. Og denne rosevinen likte jeg veldig godt. Prøvde også hvitvinen fra samme produsent. Den også gikk, men var ikke like god. Anonymkode: e6ed4...b70
Puny Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 alkoholfri vin med bobler KAN funke, men stort sett smaker all alkoholfri vin forferdelig, etter min smak... Alkoholfri øl er derimot ofte ikke så ille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå