Gå til innhold

Bare noen tanker i kveld.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så fornøyd når alle oppgavene på matematikk tentamen var gjort, ikke alt på engelsk tentamen ble gjort. Og norsk tentamen gikk også bra. På utsiden ser det "normalt" ut når en snakker om tentamen, bare jeg som vet at oppgavene er på et enklere nivå enn de andre i 8 trinn.

Karakterer og lekser har hun ikke. Hun går på en vanlig skole, som er fantastisk :) Nå håper jeg på tre gode år på ungdomsskolen for henne, før videregående venter. Noen høyere utdannelse ser jeg ikke at blir så veldig aktuelt. Men alle kan ikke bli ingeniører, lege eller advokat.

Hun elsker musikk og favorittene er Marcus og Martinus. Hun møter alle vennene sine med et smil og en god klem.

Jeg vet vel ikke hva jeg vil helt med innlegget, men ble litt sår når andre snakker om ungdommene sine. Et vanlig liv en ikke helt vet hva er.
Men å forandre henne, vil jeg ikke. Nyter vel heller at alt går så greit for tiden. Ungdomstiden er for tiden, en drøm.

Et liv med et sjeldent barn, har satt meg i kontakt med mennesker jeg ikke ville ha kjent om ikke hun var født med et sjeldent syndrom.

Anonymkode: 7223e...fb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så fint skrevet- og for et fint fokus du har for datteren din❤

Anonymkode: 39ed2...d48

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...