Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 Dersom jeg vil jevne ut hudfargen litt(har en tendens til å bli litt hummerrød i kinnene), er det da best med foundation eller farget dagkrem? Har normal hud med tendens til litt tørre partier og en antydning til blank nese og panne. Hadde ikke gjort noe om jeg hadde fått dempet fregnene litt heller.
Gjest Lea Skrevet 31. desember 2004 #2 Skrevet 31. desember 2004 Farget dagkrem hjelper sikkert litt. Selv trives jeg best med en litt lett foundation. F.eks har Clinique en utrolig fin en, som jevnet ut, uten å dekke helt. Ser veldig naturlig ut hvis man finner riktig nyanse. Husker desverre ikke hva den heter.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Jeg bruker sheer tint fra dermalogica og er veldig fornøyd. Den jevner ut og dekker litt, sånn at resultatet er veldig naturlig
Melon Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Jeg ville valgt foundation (husk på hudtypen din!). Tror at farget dagkrem gir transparent finish. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2005 #5 Skrevet 2. januar 2005 Jeg brukte foundation før (og bruker det til fest fortsatt), men til daglig bruker jeg farget dagkrem. Det blir så mye mer naturlig, og eventuelle røde partier dekkes med dekkstift. Jeg bruker Clinique sheer tint city block og er veldig fornøyd med det. Men kommer til å prøve Shiseido sheer tint moisturizer neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå