Cambria Skrevet 27. mai 2017 #1 Skrevet 27. mai 2017 Som tittelen sier har jeg fått tilbud om å få tilbake halve prisen (AUD1,5) for en såkalt sportsbh jeg kjøpte på eBay. Selgeren skriver at jeg da skal få en link hvor jeg vil Få mulighet til å gi dem 5-stjerners vurdering. I min negative feedback forklarer jeg jo at produktet ikke er en sportsbh (gir null støtte uansett hvor små pupper du har pga stoffet og at den ikke strammer noe sted), i tilegg så ble produktet ødelagt etter første gang jeg prøvde det da trådene gikk opp. Jeg føler det blir feil å skulle gi dette produktet full pott når det er helt elendig, men har aldri gitt negativ feedback før heller så føler det er vanskelig. Er det greit at jeg opprettholder min negative feedback?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #2 Skrevet 27. mai 2017 Det er klart det er greit at du opprettholder den negative feedbacken. De har prøvd det samme med meg, men jeg tenker det er viktigere at andre får vite at om produktet enn at jeg skal få noen dollar tilbake... Anonymkode: 064d4...0be
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 Ja, det er helt ok at du opprettholder feedbacken din. Du burde ta kontakt med Ebay og si ifra om denne "utpressingen" disse holder på med, for det er veldig destruktivt for markedet som en helthet. Anonymkode: 47182...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4 Skrevet 27. mai 2017 jeg ville takket ja, gitt selger 5-stjerner med kommentar om at produktet var elendig og at du fikk penger tilbake når du var misfornøyd. Anonymkode: e1f3f...cb9 1
Cambria Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er klart det er greit at du opprettholder den negative feedbacken. De har prøvd det samme med meg, men jeg tenker det er viktigere at andre får vite at om produktet enn at jeg skal få noen dollar tilbake... Anonymkode: 064d4...0be Pengene tilbake bryr jeg meg ingenting om nei, ble bare så usikker mtp meldingen de sendte. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er helt ok at du opprettholder feedbacken din. Du burde ta kontakt med Ebay og si ifra om denne "utpressingen" disse holder på med, for det er veldig destruktivt for markedet som en helthet. Anonymkode: 47182...a6b Det skal jeg prøve å få gjort. Det var en melding hvor de skrev at min feedback gjorde at de fikk vanskeligheter for å selge og at de var avhengig av salg osv. Kjente jeg fikk en uggen følelse av det. Takk for tips!
Salka Skrevet 27. mai 2017 #6 Skrevet 27. mai 2017 Jeg hadde opprettholdt den negative feedbacken, så slipper andre å gjøre samme bomkjøp som deg. Hadde ikke latt meg kjøpe for 1,5 AUD ass.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #7 Skrevet 27. mai 2017 Veldig viktig at du opprettholder den negative feedbacken, ja. Jeg ville også ha rapportert til eBay. Anonymkode: f9d78...4e0 3
Cambria Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig viktig at du opprettholder den negative feedbacken, ja. Jeg ville også ha rapportert til eBay. Anonymkode: f9d78...4e0 Føler meg så dum nå, men hvordan skal jeg det. Bruker bare appen, men må jeg på nettsiden?
Cata Skrevet 27. mai 2017 #9 Skrevet 27. mai 2017 Jeg har ved et par anledninger vært utsatt for produkter som ikke holder mål og ved en anledning så prøvde selger seg på et liknende triks. De fikk ikke napp hos meg, for å si det slik. Det er viktig å gi reell feedback på noe som faktisk er dårlig, ellers går det utover både fremtidige mulige kjøpere og dessuten de ærlige selgerene ettersom feil positiv feedback fører til at systemet hules ut og ingen lenger stoler på noen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå