AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #1 Skrevet 27. mai 2017 Redskap til å fjerne hudormer med. Hva heter det? Hvor får man kjøpt det? Lager det ikke arr i huden? Anonymkode: 53279...20b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #2 Skrevet 27. mai 2017 Blackhead remover på eBay. Koster vel sånn max 20 kr. Anonymkode: 972ee...bca 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blackhead remover på eBay. Koster vel sånn max 20 kr. Anonymkode: 972ee...bca Takk! Får man også kjøpt det på apotek i Norge? Anonymkode: 53279...20b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4 Skrevet 27. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Får man også kjøpt det på apotek i Norge? Anonymkode: 53279...20b Bodyshop har ihvertfall. Anonymkode: 84045...dba 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #5 Skrevet 27. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Får man også kjøpt det på apotek i Norge? Anonymkode: 53279...20b Jeg kjøpte en på Vita. Anonymkode: 2bb6a...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #6 Skrevet 27. mai 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bodyshop har ihvertfall. Anonymkode: 84045...dba 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en på Vita. Anonymkode: 2bb6a...9c4 Tusen takk Jeg sjekket litt, og fant ut at de har den kun på et fåtall av de fysiske butikkene. Men jeg fant den på Blush.no. Den heter Tweezerman No-Slip Skin Care Tool. Anonymkode: 53279...20b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #7 Skrevet 27. mai 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk Jeg sjekket litt, og fant ut at de har den kun på et fåtall av de fysiske butikkene. Men jeg fant den på Blush.no. Den heter Tweezerman No-Slip Skin Care Tool. Anonymkode: 53279...20b De har den også på nettbutikken Enklere Liv Akkurat nå får man 25% rabatt på en vare + gratis frakt hos Enklere Liv Anonymkode: 53279...20b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #8 Skrevet 27. mai 2017 Men fungerer disse? Hørt at det bare skader porene og at man aldri skal klemme de ut , men peeles vekk?.... Vil det ikke være bedre med peel som peeler de vekk og f.eks en syrekrem som hindrer de i å dannes i utgangspunktet? Anonymkode: cbb83...a49 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #9 Skrevet 28. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men fungerer disse? Hørt at det bare skader porene og at man aldri skal klemme de ut , men peeles vekk?.... Vil det ikke være bedre med peel som peeler de vekk og f.eks en syrekrem som hindrer de i å dannes i utgangspunktet? Anonymkode: cbb83...a49 Takk for advarsel og gode råd! Hvilke skader får porene av det nevnte redskapet? Anonymkode: 53279...20b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #10 Skrevet 28. mai 2017 Fiskars har et redskap som fungerer meget bra på de aller største hudormene. Anonymkode: 6dc85...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #11 Skrevet 28. mai 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk Jeg sjekket litt, og fant ut at de har den kun på et fåtall av de fysiske butikkene. Men jeg fant den på Blush.no. Den heter Tweezerman No-Slip Skin Care Tool. Anonymkode: 53279...20b Er det noen av dere som vet om det redskapet skader huden? @Professor Orm kan du si noe om det er skadelig å bruke et slikt redskap på huden i ansiktet for å fjerne hudormer? Anonymkode: 53279...20b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Skrevet 29. mai 2017 Jeg har lest at det gir fare for arr og større og dypere poregroper jeg. Anonymkode: cbb83...a49 1
Professor Orm Skrevet 29. mai 2017 #13 Skrevet 29. mai 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som vet om det redskapet skader huden? @Professor Orm kan du si noe om det er skadelig å bruke et slikt redskap på huden i ansiktet for å fjerne hudormer? Anonymkode: 53279...20b En komedonskje!! Jeg vil ikke si det skader huden noe videre å bruke den nå og da, annet enn at du får en liten lokal inflammasjon. Den er i alle fall bedre enn annen klemming, for man kan legge jevnt press rundt porene og slipper å grave neglene inn. Den er fin til å fjerne milier med (husk å åpne poren med en desinfisert nål!), eller når man har en kvise som man bare må ta (best å la være, men jeg klarer ikke det). Jeg regner med tanken er å bruke den på talgfilamentene på nesa? Etter min erfaring er det lurt å gjøre det etter dusj når porene er litt åpnere. Og ikke overdriv, finnes bedre måter å redusere dem på 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #14 Skrevet 30. mai 2017 18 timer siden, Professor Orm skrev: En komedonskje!! Jeg vil ikke si det skader huden noe videre å bruke den nå og da, annet enn at du får en liten lokal inflammasjon. Den er i alle fall bedre enn annen klemming, for man kan legge jevnt press rundt porene og slipper å grave neglene inn. Den er fin til å fjerne milier med (husk å åpne poren med en desinfisert nål!), eller når man har en kvise som man bare må ta (best å la være, men jeg klarer ikke det). Jeg regner med tanken er å bruke den på talgfilamentene på nesa? Etter min erfaring er det lurt å gjøre det etter dusj når porene er litt åpnere. Og ikke overdriv, finnes bedre måter å redusere dem på Hjertelig takk for svar og gode råd Professor Orm! Ja, jeg tenker å bruke den mest på nesa. Jeg skal også skaffe meg resept på Skinoren salve + en salve som tilsvarer Aberela (som jeg har brukt tidligere), da disse kremene hadde god effekt på mine hudproblemer (høy talgproduksjon og tilstoppede porer, og noen kviser av og til). Jeg har lest mange gode råd fra deg i forbindelse med hud på Kvinneguiden tildligere. Jeg ønsker deg en fin dag Anonymkode: 53279...20b
Professor Orm Skrevet 30. mai 2017 #15 Skrevet 30. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjertelig takk for svar og gode råd Professor Orm! Ja, jeg tenker å bruke den mest på nesa. Jeg skal også skaffe meg resept på Skinoren salve + en salve som tilsvarer Aberela (som jeg har brukt tidligere), da disse kremene hadde god effekt på mine hudproblemer (høy talgproduksjon og tilstoppede porer, og noen kviser av og til). Jeg har lest mange gode råd fra deg i forbindelse med hud på Kvinneguiden tildligere. Jeg ønsker deg en fin dag Anonymkode: 53279...20b Bare hyggelig! Personlig liker jeg best den typen som er formet som en rund liten skål med hull i midten, den er best til å "skrape" ut talgfilamentene med. Ser de selger pakker med ulike typer på ebay. Jeg tar en pause fra aberela i sommer, begynner igjen i september tenker jeg. Men hvis du er forsiktig, bruker spf og ikke soler deg, går det vel bra. Og pass på å ikke bruke skjeen hver dag, lett å bli hektet! Ha en fin kveld du og! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #16 Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, Professor Orm skrev: Bare hyggelig! Personlig liker jeg best den typen som er formet som en rund liten skål med hull i midten, den er best til å "skrape" ut talgfilamentene med. Ser de selger pakker med ulike typer på ebay. Jeg tar en pause fra aberela i sommer, begynner igjen i september tenker jeg. Men hvis du er forsiktig, bruker spf og ikke soler deg, går det vel bra. Og pass på å ikke bruke skjeen hver dag, lett å bli hektet! Ha en fin kveld du og! Tusen takk Anonymkode: 53279...20b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå