AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #1 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg dro og så på Docksta spisebord i dag, men det er jo skikkelig dårlig kvalitet jo. Veldig ustabilt og gynget når jeg satt inntil med albuene oppå bordplata. Hvor finner jeg et rundt bord med en fot som er skikkelig stabil? Det må være hvitt og helst ikke mer enn 1 meter i diameter. Kryssfot er ikke aktuelt. Det må være en rund fot. Hvordan er det mulig at dette bordet skrytes slik av og er et av de mest solgte produktene til ikea? Anonymkode: f0fd8...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 27. mai 2017 #2 Del Skrevet 27. mai 2017 Tror nesten du bør Google. Det finnes slike bord, men design og pris varierer veldig. Er du sikker på at bordet hos IKEA var skikkelig skrudd sammen? Det hender de er litt for kjappe med utstillingen, og da blir møblene litt ustabile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Del Skrevet 27. mai 2017 45 minutter siden, stan skrev: Tror nesten du bør Google. Det finnes slike bord, men design og pris varierer veldig. Er du sikker på at bordet hos IKEA var skikkelig skrudd sammen? Det hender de er litt for kjappe med utstillingen, og da blir møblene litt ustabile. Jada, bordet var godt skrudd i hop, men det nytter ikke når foten vistnok består av plast og gjør at bordplata gynger ved belastning. Noe andre visstnok også har oppdaget, spesielt barnefamilier. Sølte drikker bla. De hadde ett annet bord som var mye stødigere og tyngre, men dessverre altfor stort da det var vel 118 cm diameter. I tillegg var det egentlig dritstygt. Skjønner ikke at ikea ikke forbedrer dette bordet. De må jo ha fått klager på vobblinga. Det eneste jeg har funnet er bord over 110 cm med stygg søylefot og det dyre tulip bordet. De fake alternativene tror jeg ikke er en mulighet nå som kopier av tulip destrueres og nye regler er på plass? Det selges billige versjoner i uk og usa men jeg vet da søren om jeg tør bruke flere tusen på bord som kanskje blir stoppet. Håpte andre visste om andre lovlige muligheter her til lands eller i europa. Anonymkode: f0fd8...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4 Del Skrevet 27. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, bordet var godt skrudd i hop, men det nytter ikke når foten vistnok består av plast og gjør at bordplata gynger ved belastning. Noe andre visstnok også har oppdaget, spesielt barnefamilier. Sølte drikker bla. De hadde ett annet bord som var mye stødigere og tyngre, men dessverre altfor stort da det var vel 118 cm diameter. I tillegg var det egentlig dritstygt. Skjønner ikke at ikea ikke forbedrer dette bordet. De må jo ha fått klager på vobblinga. Det eneste jeg har funnet er bord over 110 cm med stygg søylefot og det dyre tulip bordet. De fake alternativene tror jeg ikke er en mulighet nå som kopier av tulip destrueres og nye regler er på plass? Det selges billige versjoner i uk og usa men jeg vet da søren om jeg tør bruke flere tusen på bord som kanskje blir stoppet. Håpte andre visste om andre lovlige muligheter her til lands eller i europa. Anonymkode: f0fd8...ea2 Brukt gjennom Finn.no? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=96300856 Anonymkode: 26f52...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #5 Del Skrevet 27. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukt gjennom Finn.no? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=96300856 Anonymkode: 26f52...6bb De er jo solgt. Anonymkode: f0fd8...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Del Skrevet 13. juni 2017 Se på https://utdinterior.no , der er det bord fra mange forskjellige nettbutikker og merker. Men det er for det meste fra litt dyre merker, men igjen da er jo gjerne kvaliteten god og sikkert mer stabilt enn et bord fra Ikea ☺️ Anonymkode: ae7fb...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå