AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #1 Skrevet 27. mai 2017 Du som kvinne venter på drømmedaten en fin sommerdag, og så ankommer han i sandaler med sokker i. Blir han tilgitt og får sex, eller dealbreaker? Anonymkode: d8e53...751
ValarMorghulis Skrevet 27. mai 2017 #2 Skrevet 27. mai 2017 Er ikke så overfladisk at det hadde vært totalt dealbreaker med sokker i sandaler, men det er ikke akkurat den beste looken.
Ardenus Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 Har du planer om å møte opp i sandaler med sokker i?
Hanako Skrevet 27. mai 2017 #4 Skrevet 27. mai 2017 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om han hadde sokker eller ei i sandalene 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. mai 2017 #5 Skrevet 27. mai 2017 Skal litt mer til enn det, for at det skal bli dealbreak.
Perelandra Skrevet 27. mai 2017 #6 Skrevet 27. mai 2017 En mann som bruker sokker i sandalene er fornuftig. Gnagsår på føttene er vondt! Bruker sokker i sandalene selv, både for å unngå gnagsår, slippe å få sand mellom tærne og fordi jeg rett og slett ikke liker å være barbeint. 1
Tibbie Skrevet 27. mai 2017 #7 Skrevet 27. mai 2017 Jeg er ganske opptatt av mote og liker at han jeg er sammen med kler seg bra, men jeg har faktisk ikke helt skjønt dette hatet mot sokker i sandaler Det er aldri noe jeg har reagert på, og helt ærlig, så er det SÅ mye mer komfortabelt enn det er uten sokker Så nei, det ville nok ikke vært en dealbreaker. Men jeg skjønner hva du mener. Hadde han hatt hanekam, så hadde jeg nok ditcha han. Så han kan ikke komme helt som han vil :eyeroll:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå