Pusheen the cat Skrevet 27. mai 2017 #1 Del Skrevet 27. mai 2017 Hei! Noen som har erfaring med å få til sendt pakker via en "mellommann" ? Jeg skal bestille noe fra USA som ikke sender til Norge, men derimot til f.eks Sverige. Har sett på en tjeneste der pakken blir sendt til en person i USA som deretter sender pakken videre til Norge. Har noen prøvd dette? Ser for meg at dette kan bli ganske dyrt. Eventuelt om det er noe lignende tjeneste i Sverige, hvor pakken blir sendt til en svensk adresse og deretter videresendt til Norge. Ble litt innviklet dette men håper dere forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. mai 2017 #2 Del Skrevet 29. mai 2017 På 2017-5-27 den 17.40, Pusheen the cat skrev: Hei! Noen som har erfaring med å få til sendt pakker via en "mellommann" ? Jeg skal bestille noe fra USA som ikke sender til Norge, men derimot til f.eks Sverige. Har sett på en tjeneste der pakken blir sendt til en person i USA som deretter sender pakken videre til Norge. Har noen prøvd dette? Ser for meg at dette kan bli ganske dyrt. Eventuelt om det er noe lignende tjeneste i Sverige, hvor pakken blir sendt til en svensk adresse og deretter videresendt til Norge. Ble litt innviklet dette men håper dere forstår Har du prøvd med en "mail-forwarding"-service? Da sender de pakken din til en adresse i USA, og så sendes dette videre til Norge. Her er en slik service: https://www.reship.com/?gclid=CjwKEAjwja_JBRD8idHpxaz0t3wSJAB4rXW5wLa8teWgmLmvVAuD_BKhdiJ_dT2oIHRYo96NJwCo1RoC5fzw_wcB#/how-it-works Bare husk på at det kan bli dyrt - både mht. service, fraktkostnader, og evt. toll i Norge. Hvis du bor i nærheten av grensen, kan du muligens også sende per "poste restante" til nærmeste postkontor i Sverige/Finland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå