AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #1 Del Skrevet 27. mai 2017 Hei Jeg er en 16 år gammel jente. I dag så jeg på Snapchat at hele vennegjengen min var ute sammen. De har ikke spurt meg engang. De har funnet på noe sammen mange ganger, uten å invitere meg. Så kommer de på skolen og så Spør de hva jeg gjorde noe den dagen de fant på noe. Så sier ikke jeg at jeg ikke gjorde noe også sier de at de glemte å invitere meg. Jeg blir så lei meg når de gjør sånt,hva synest dere om det de gjør? Anonymkode: ae32a...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 27. mai 2017 #2 Del Skrevet 27. mai 2017 Huff, skjønner at det er sårt å bli holdt utenfor. Jeg syns ikke det er rett om de holder deg utenfor med vilje. Om det skjer igjen så ville jeg sendt en meldig om jeg kunne hive meg med. Om svaret er vagt eller du ikke føler deg velkommen, så ville jeg nok prøvd å funnet venner utenfor klikken også. Det tror jeg at jeg ville gjort uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Del Skrevet 27. mai 2017 Du må ta mere initiativ selv! Spørre hva de gjør den dagen, om dere skal finne på noe, om du kan bli med ! Hvis man aldri tar kontakt og initiativ selv, så går de jo ut i fra at du har andre å henge med, og glemmer å spørre deg. Anonymkode: 4ad24...a42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakk Skrevet 27. mai 2017 #4 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg hadde prøvd å henge meg på. Er du heldig blir det etterhvert helt naturlig at du skal være med på ting. Uansett hvis det er venninnegjengen din synes jeg det er dårlig gjort å ikke invitere deg med på slikt. Det kan hende planene oppstår spontant. Det vil si de som er der, og de som tilfeldigvis får det meg seg blir med. Prøv å ta litt initiativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #5 Del Skrevet 28. mai 2017 Høres ut som om noe har skjedd her. En hel vennegjeng som "glemmer" å invitere én bestemt person høres planlagt ut. Å spøøre hva du gjorde den aktuelle dagen er i tillegg å strø salt i såret. Er det noe spesielt de "straffer" deg for? I så fall går det over og dere kommer tilbake til normalen når "straffen" er ferdig. Men om det er noe permanent som har skjedd må du ta det opp med de, kanskje ikke i plenum, men om du får én av de på tomannshånd kan du finne ut av hva som har skjedd. For husk at det ikke trenger å være at du du har gjort noe galt, det kan være noe helt annet som er årsaken. Komplisert er det i alle fall, og du må spille kortene dine riktig. Anonymkode: 32ba9...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #6 Del Skrevet 28. mai 2017 Det er mulig det er en forglemmelse. De fleste 16-åringer tenker for det meste kun på seg selv og sine opplevelser. Som nevnt i tråden så må du nok ta litt mer initiativ selv, å sitte hjemme og vente på invitasjon funker heller dårlig. Anonymkode: 969b4...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #7 Del Skrevet 28. mai 2017 "Neste gang vil jeg også bli med" sier du😊 Anonymkode: a8ae9...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #8 Del Skrevet 28. mai 2017 På 27.5.2017 den 8.28, AnonymBruker skrev: Hei Jeg er en 16 år gammel jente. I dag så jeg på Snapchat at hele vennegjengen min var ute sammen. De har ikke spurt meg engang. De har funnet på noe sammen mange ganger, uten å invitere meg. Så kommer de på skolen og så Spør de hva jeg gjorde noe den dagen de fant på noe. Så sier ikke jeg at jeg ikke gjorde noe også sier de at de glemte å invitere meg. Jeg blir så lei meg når de gjør sånt,hva synest dere om det de gjør? Anonymkode: ae32a...ab0 Hadde også slike venner i tenårene, kuttet dem ut og fikk meg nye. Disse er ikke verd din tid Anonymkode: e00eb...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. mai 2017 #9 Del Skrevet 28. mai 2017 Sånne "venner" hadde jeg også. De er ikke verdt det, prøv heller å finn deg ordentlige venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 28. mai 2017 #10 Del Skrevet 28. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg er en 16 år gammel jente. I dag så jeg på Snapchat at hele vennegjengen min var ute sammen. De har ikke spurt meg engang. De har funnet på noe sammen mange ganger, uten å invitere meg. Så kommer de på skolen og så Spør de hva jeg gjorde noe den dagen de fant på noe. Så sier ikke jeg at jeg ikke gjorde noe også sier de at de glemte å invitere meg. Jeg blir så lei meg når de gjør sånt,hva synest dere om det de gjør? Anonymkode: ae32a...ab0 Du er så ung så jeg skjønner at slike ting kan stikke litt. Det kan være en god grunn for alt vi vet.. Hvis du klarer å bygge deg et liv hvor du har alternativer av ting du kan gjøre i slike situasjoner vil du oppleve frihet og selvstendighet.. Det er gull verdt... Du trenger ingenting og du kan lettere ta valg over hvem du faktisk skal gidde å forholde deg til. Å være psykisk avhengig av venner som tar deg for gitt er en dårlig posisjon å være i. Men men.. vanskelig å vite hva man skal legge i det hele... Ville ihvertfall tatt "brenne broer" tipsene med en klype salt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå