Gjest Emera Skrevet 27. mai 2017 #1 Skrevet 27. mai 2017 I de siste dagene har det poppet opp en vindu på pc-en min. Tror jeg det er, ihvertfall. Det kommer bare som et blaff, og jeg rekker ikke å se hva det er før det er borte igjen Hva kan dette være? Jeg har ikke mye kunnskap om sånt, så jeg spør her.
TMB Skrevet 27. mai 2017 #2 Skrevet 27. mai 2017 Heisann. Programmer som er satt til å starte opp automatisk sammen med Windows oppfører seg ofte slik du beskriver. Etter "blaffet" legger det seg som et ikon på oppgavelinjen nede ved klokka. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 Kjør en virussjekk og sjekk med malewareanti.... også. Anonymkode: 23c2a...327 3
Gjest Emera Skrevet 27. mai 2017 #4 Skrevet 27. mai 2017 32 minutter siden, TMB skrev: Heisann. Programmer som er satt til å starte opp automatisk sammen med Windows oppfører seg ofte slik du beskriver. Etter "blaffet" legger det seg som et ikon på oppgavelinjen nede ved klokka. Tusen takk! Det ser ut til å stemme, ja. 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjør en virussjekk og sjekk med malewareanti.... også. Anonymkode: 23c2a...327 Alt er oppdatert og virusskann gjøres ofte. Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå