Gå til innhold

Taping rundt brystvorte etter reduksjon.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle dere erfarene opererte.

Skorpen har nå løsnet rundt på alle de andre arrene,og jeg begynner å lure om det er på tide å tape selve arret rundt brystvorten også nå. Har gått 5 uker,men jeg fikk beskjed om å vente til det var grodd fint først. Den løsner jo ikke hvis den blir polstret med kompress hele tiden? Noen motsetninger? Hvordan gjorde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en på play.com...Var så latterlig billig (5 GBP) at det ikke gjør så mye hvis den ikke er noe særlig.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg fant en på play.com...Var så latterlig billig (5 GBP) at det ikke gjør så mye hvis den ikke er noe særlig.

var det en behagelig puppetape siden den var så billig?

ehm... :hoho::ler:

Gjest Poirot
Skrevet

Mine arr var tapet fra det øyeblikket såret var tørt, dvs oppå skorper og det hele 1 uke etter operasjonen. Har inntrykk at det er det vanlige.

Det er jo hele poenget, at huden ikke skal strekke seg mens det gror.

Skrevet

Et klokt poeng du harder. Skal gå å gjøre det med det samme.

Fortalte jeg foressten at jeg måtte ut til legen for å klippe vekk to trådknuter? Nå er det tørt og fint og jeg taper overalt. Kjente i dusjen idag at det stikke litt tråd ut her og der,men skal følge med på det og satser på at det løser seg fint opp etterhvert!Fasongen kom seg også litt etter at det tørket opp,så jeg ser lysere på det for øyeblikket.

Takk for all hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...