silja Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 noen som har erfaringer med disse? sitter de godt uten å stripe eller forsvinne fort? lurer på på kjøpe noen... så mage farger å velge mellom, og synes det virker greit at de er små, så trenger man ikke ha dårlig samvittighet for å ikke få brukt opp... kjøper jo stadig nye farger... ikke så dyre heller.
Gjest Lea Skrevet 31. desember 2004 #2 Skrevet 31. desember 2004 Jeg har et sånt lite skrin med plass til 6 stk. Synes at skyggene sitter veldig godt i alle fall. Men de har en tendens til å virke lysere enn det de ser ut som. Ikke noe dårligere enn andre skygger. Men jeg tror egentlig ikke at de er bedre heller. ArtDeco har vel en sånn base til øyenskygge som er anbefalt flere ganger på forumet. Den har jeg ikke prøvd.
Gjest Lea Skrevet 31. desember 2004 #4 Skrevet 31. desember 2004 Parfymelle har i alle fall. Ikke sikkert at alle har det samme utvalget/de samme merkene.
Melon Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 Har også hørt veldig mye bra om disse øyenskyggene (men med base under). :-) Jeg har også lyst til å prøve noen. ArtDeco selges i parfymerier og noen Cubus-butikker. :-)
Tusseline Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 hvilke kjeder har Artdeco? Enkelte Parfymelle og Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå