Gå til innhold

Fuckfriend

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr i to og et halvt år. Vi slo opp for en måneds tid siden og begge har tatt bruddet veldig bra. Nå er vi venner, og verken jeg eller han har følelser for hverandre lengre. Begge er seksuelt tiltrukket av hverandre, og vi har lekt med tanken med å kanskje bli fuckfriends. I går hang vi hjemme hos han og lagde pizza sammen. Dette førte jo til en del klining og klåing på hverandre før vi omsider gikk til sengs sammen. Vi er begge enige om at vi ikke skal bli sammen igjen, og verken jeg eller han er interesserte i det. Er det en god idé å bli FF? Personlig tror jeg det er bedre enn å ha sex med tilfeldige folk på Tinder. 

Anonymkode: 0caac...785

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med å ha en fuckfriend, men jeg vet ikke om jeg ville valgt en X, men det må du kjenne litt på selv. Min fuckfriend var en god venn og vi var ikke romantisk involvert hverken før eller etter.

Anonymkode: 167e6...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri hatt en X som FF. Dere må gjøre som dere føler er rett, men jeg tror dere vil møte på problemer etterhvert. 

Anonymkode: a5642...838

AnonymBruker
Skrevet

Hva er definisjonen på et forhold da?

Hvis dere henger sammen, lager og spiser mat sammen og har sex med hverandre så høres det ut som forhold for meg.

Så hvorfor kalle det noenting? Hvorfor ikke bare være sammen? 

Jeg tror det er dumt å være FF med eksen sin. Følelser kommer og går og hvis en av dere får følelser tilbake for den andre så kan det bli komplisert. 

Anonymkode: aeca7...a9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. En av dere kommer til å få følelser eller kontroll behov. Den dagen noen av dere hører den andre har begynt å date noen eller lignende blir det et helvete. Man blir eiesyk deluxe.

Anonymkode: 285b6...873

• Liker 3
Skrevet

Det er litt latterlig å ha et forhold og insistere på å kalle det noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Hva er forskjellen på nå og før?

Skrevet (endret)

Utifra opplysningene oppgitt og synsing lander jeg på : ikke lurt. Men fasiten finnes vel ikke. Og du har flere opplysninger enn meg . ;)

Endret av fjærestein
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Finn heller en ny FF.

Skrevet

Høres ut som venninna mi og eksen hennes... Det tok vel 6 år som FF før de klarte å skilles igjen. Da den ene ble utrolig sjalu om den andre drev med noen andre osv. Så for henne ble det en dyrekjøpt erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...