Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 Jeg sitter og titter på det enorme utvalget i yoga-dvder på amazon, og blir bare forvirret. Hva er bra, hva er ikke? Jeg har lyst på en dvd i ashtanga yoga eller poweryoga, men det er jo et hav å velge i? Er det noen som har en slik dvd, og kan anbefale eller bortbefale, så jeg ikke ender opp med katta i sekken?
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #2 Skrevet 31. desember 2004 Er halvfornøyd med min power-yoga. Den finner du hos cdon.com. Det beste tipset jeg har er vel å lese anmeldelsene hos amazon. De fungerer jo litt som dem på makeupalley. Tror også fitness-magazine.com(for de uinvidde:nettsiden til det svenske bladet fitness&aerobic) har noen. Og da er du vel ganske sikret kvalitet. Bare ikke kjøp noe med en kjendis (iallefall ikke Geri) i instruktørrollen. Søk på hovedpersonene i videoene på nettet først, så er du sikker på at det ikke er en eller annen d-kjendis i pengeknipe som instruerer, ikke en ordentlig instruktør med peiling. Gikk i den fella selv første gang jeg var ute etter en yoga-dvd, og endte opp med en britisk exrobinson-deltager fra 2002 som ikke kunne noe mer yoga enn meg..
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2004 #3 Skrevet 31. desember 2004 Jeg endte opp med en billig dvd fra play.com (5 GBP, da kan man ikke gjøre feil), bare den ikke er for komisk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå