Gå til innhold

yoga-dvd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter og titter på det enorme utvalget i yoga-dvder på amazon, og blir bare forvirret. Hva er bra, hva er ikke? Jeg har lyst på en dvd i ashtanga yoga eller poweryoga, men det er jo et hav å velge i?

Er det noen som har en slik dvd, og kan anbefale eller bortbefale, så jeg ikke ender opp med katta i sekken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er halvfornøyd med min power-yoga. Den finner du hos cdon.com.

Det beste tipset jeg har er vel å lese anmeldelsene hos amazon. De fungerer jo litt som dem på makeupalley.

Tror også fitness-magazine.com(for de uinvidde:nettsiden til det svenske bladet fitness&aerobic) har noen. Og da er du vel ganske sikret kvalitet.

Bare ikke kjøp noe med en kjendis (iallefall ikke Geri) i instruktørrollen. Søk på hovedpersonene i videoene på nettet først, så er du sikker på at det ikke er en eller annen d-kjendis i pengeknipe som instruerer, ikke en ordentlig instruktør med peiling. Gikk i den fella selv første gang jeg var ute etter en yoga-dvd, og endte opp med en britisk exrobinson-deltager fra 2002 som ikke kunne noe mer yoga enn meg.. :ler:

Skrevet

Jeg endte opp med en billig dvd fra play.com (5 GBP, da kan man ikke gjøre feil), bare den ikke er for komisk... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...