Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min Samsung tlf ( ca 3 år gammel )oppfører seg rart. Batteri blir fort flatt,lader 2 x for dag, tlf er treg å bruke  (har slettet det jeg kan av ubrukte apper, overført bilder etc og slettet på tlf,slettet alle sms og mms.....bruker fremdels lang tid på å utføre det jeg vil. Under samtale skjer det stadig at personene jeg har  ringt til ikke hører mer mens jeg hører de. Har spurt i butikk om hva de tror,de vet ikke. Jeg har full dekning her jeg bor og andre i hustakene med samme operatør opplever ikke sette under samtale.  Noen som vet hvorfor tlf oppfører seg sånn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Gråtass skrev:

Noen som vet hvorfor tlf oppfører seg sånn?

3 år gammel sier vel sitt?

Hvilken modell har du?

Anonymkode: ac21d...87e

Skrevet

Fordi det er en Android-mobil. Android-telefoner blir tregere over tid, kort fortalt på grunn av måten korttidsminnet håndteres på i forhold til for eksempel iPhone.

Du kan tilbakestille til fabrikkinnstillinger, men det vil ikke hjelpe så alt for lenge før den mest sannsynlig begynner å tulle igjen.

Hvis den er 3 år gammel så har du fortsatt 2 år igjen av den lovfestede reklamasjonsretten og du kan reklamere på den og kanskje få en ny.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 år gammel sier vel sitt?

Hvilken modell har du?

Anonymkode: ac21d...87e

S5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...