Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har hatt Samsung tlf i mange år. Nå vurderer jeg å bytte til Motorola G5....men har aldri eid en slik tlf av det merke.  Noen her ikke som kan si noe om sin erfaring? 

Anonymkode: 420fd...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Motorola G4 + og er fornøyd med den. Da jeg gikk rundt og spurte etter den i butikker var det ingen som hadde den, men alle ble oppglødde da de målte den mot lignende mobiler til samme pris. Den fikk 10/10 på tester da den kom. Eneste jeg ikke er så begeistret for er at når man tar bilder får man ikke se bildet uten å gå ut fra kamera-appen og inn på bilder-appen. Tungvint. 

Jeg kjenner ikke til den modellen du vil ha, men når det gjelder selve Motorola så har jeg ikke hatt noen problemer. Eneste var at jeg måtte bestille på nett fordi ingen butikker hadde Motorola inne. Minus å ikke få se og trykke på før jeg kjøpte den, men mobilen har ikke skuffet.

Anonymkode: 12ab7...ed4

Skrevet (endret)

Vurderer også g5 plus. Har sett en del reviews på YouTube, og det virker som om en får veldig mye for pengene. Drawbackene er primært design, (ser billig ut), at en ikke kan skifte batteriet og at kameraet ikke er godt når det er mørkt. Ellers var det bare positive ting. For under 3k kroner bryr jeg meg ikke om hvis batteriet dør etter 2 år.

Er personlig veldig i tvil, jeg kan godt cashe ut en dyrere en, men skjønner liksom ikke vitsen i å ha så mye kraft da jeg aldri skal spille på den, redigere film osv. Eneste som trekker ned for meg er at den ikke er vanntett i motsetning til Samsung og Sonys modeller. (Sony er uaktuellt grunnet alle appene de trør på deg).

Endret av Lurium
Skrevet

Har selv en Motorola Z play. veldig fornøyd med den. kameraet er ikke helt god i mørket den heller, men batterilivet er utrolig bra, kan fint gå 3 dager uten at jeg må lade. grensesnittet er sinnsykt raskt for en android mobil, Motorola fortjener veldig mye skryt for det. virker veldig feilfri generelt også. den koster 2700 på Elkjøp akkurat nå, så litt over prisen til en standard g5. hvis du hår råd kan jeg veldig lett anbefale den, er dessverre ikke vantett da. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...