Gjest nath3lie Skrevet 26. mai 2017 #1 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg flyttet til Brumunddal for 1 mnd siden og jeg trenger å bli kjent med noen. Helst noen som er fra 25 og i 30 årene. Jeg er 26 år, glad i barn, dyr og fotografering. Jeg har selv en katt. Jeg har ikke lappen, men har veldig lyst til og ta den. Håper noen jenter vil bli kjent 😃 Si gjerne om hvilke interesser du har og slikt, hvor gammel du er osv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nath3lie Skrevet 27. mai 2017 #2 Del Skrevet 27. mai 2017 Ingen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinhelene Skrevet 3. juni 2017 #3 Del Skrevet 3. juni 2017 Her! 😀 Flytta til Brumunddal for 2mnd siden. Jeg liker å trene, sy, hekle, lese og masse annet 😊 Har to katter og mangler lappen jeg også- men har store planer om å ta den 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nath3lie Skrevet 22. juni 2017 #4 Del Skrevet 22. juni 2017 På 3.6.2017 den 12.52, elinhelene skrev: Her! 😀 Flytta til Brumunddal for 2mnd siden. Jeg liker å trene, sy, hekle, lese og masse annet 😊 Har to katter og mangler lappen jeg også- men har store planer om å ta den 😊 Vi kan jo treffes? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fone Skrevet 23. september 2017 #5 Del Skrevet 23. september 2017 Hei. Bor her selv, har lappen, men ikke katt jeg da Jeg er 27 og liker det meste innen håndarbeid, prøver å trene så ofte som jeg gadder og er ellers med på det meste 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå