Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med dette kosttilskuddet som alle bloggere sverger til for å få en tykk og lang hårmanke? 

Noen med: 

Gode erfaringer?

Dårlige erfaringer?

Bivirkninger?

Anonymkode: 67bc6...8c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna. Masse problemer med de. Prøvde å melde meg av, de påstod at jeg hadde meldt av en annen kunde selv om det var underskrevet med mitt navn og min mailadresse. Førte til at jeg måtte betale 2000; ekstra. 

Anonymkode: 623fe...ae1

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Styr unna. Masse problemer med de. Prøvde å melde meg av, de påstod at jeg hadde meldt av en annen kunde selv om det var underskrevet med mitt navn og min mailadresse. Førte til at jeg måtte betale 2000; ekstra. 

De er også helt umulige å kontakte. Svarer aldri på mail, tlf eller noe. Eneste som jeg fikk kontaktet var inkassoselskapet, ettersom jeg trodde jeg hadde meldt meg av, men tydeligvis ikke, så fikk jeg masse regniner. 

AnonymBruker
Skrevet

Har langt fra samme erfaring som de to over. Sendte mail for å stoppe abonnementet, og fikk svar dagen etter. 

Anonymkode: c8629...317

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men hvilken erfaring har dere med selve kosttilskuddet? Fikk dere tykt og lengre hår? Hvor lenge gikk dere på det? 

Endret av Snowhite
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ojsann, det høres jo ikke noe kult ut da. Hvorfor sluttet du på kuren? 

Skrevet

Er allerede en tråd her om det..

Heter Haircare kosttilskudd- erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har langt fra samme erfaring som de to over. Sendte mail for å stoppe abonnementet, og fikk svar dagen etter. 

Hvilken erfaring sitter du med da?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Forundret.. skrev:

Er allerede en tråd her om det..

Heter Haircare kosttilskudd- erfaringer.

Ok, takk for det. Fant ingenting om det så derfor laget jeg tråd. 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er også helt umulige å kontakte. Svarer aldri på mail, tlf eller noe. Eneste som jeg fikk kontaktet var inkassoselskapet, ettersom jeg trodde jeg hadde meldt meg av, men tydeligvis ikke, så fikk jeg masse regniner. 

Så surt. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for det. Fant ingenting om det så derfor laget jeg tråd. 

Ok. Bare hyggelig det.

Hadde ikke hørt om produktet, googlet det og da dukka den gamle tråden opp.

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Fikk respons på mail og pause / avmelding a abonnementet med en gang. 

Jeg gikk på skincare et halvt års tid og huden min ble mye sunnere, men KAN ha sammenheng med at jeg startet med sneglekrem også under denne perioden. Så endret jeg abonnent til Haircare brukt det tja litt over et halvt år, det er sannsynlig at håret er blitt noe sunnere for det er ikke like flisete, kjennes sunnere ut å ta på men ingen synlig forskjell på tykkelse eller mengde. 

Anonymkode: a8205...c2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...