AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #21 Skrevet 27. mai 2017 Sendingen den 19.5 hadde 506.000 seere. Det gjør det til det tredje mest sette programmet på TV 2 den uken, kun slått av Norske talenter fortsetter (622k) og fredagens sportsnyheter (526k). En halv million seere er mye i 2017, så jeg tviler på at programmet forsvinner med det første. Anonymkode: f8613...cc3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #22 Skrevet 27. mai 2017 Når barnebarna mine er på besøk bruker vi alltid å se på Thomas og Harald. Har fått et inntrykk av at det er kanskje hipt blant de unge. Vi må jobikke glemme alle artistene som holder konsert i sendingen. Senkbeld samler hele familien i tre generasjoner hos oss Anonymkode: b6f09...0f6
JackIost Skrevet 28. mai 2017 Forfatter #23 Skrevet 28. mai 2017 11 timer siden, Skay skrev: Fordi jeg liker deg. Så hyggelig skrevet
JackIost Skrevet 28. mai 2017 Forfatter #24 Skrevet 28. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendingen den 19.5 hadde 506.000 seere. Det gjør det til det tredje mest sette programmet på TV 2 den uken, kun slått av Norske talenter fortsetter (622k) og fredagens sportsnyheter (526k). En halv million seere er mye i 2017, så jeg tviler på at programmet forsvinner med det første. Anonymkode: f8613...cc3 Norske talenter er jo også noe de burde gitt seg med for lenge siden. Når Senkveld og Norske talenter er de mest sette programmene på TV2, så er det lett å skjønne hvorfor det går dårlig med den kanalen Eneste jeg hadde savnet om TV2 hadde forsvunnet er Farmen 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #25 Skrevet 28. mai 2017 Jeg synes også det er nær ufattelig at det er et marked for dette, men det samme kan jo sies om 70 % av alle andre programmer som sendes på norsk fjernsyn (for det meste realityserier med såkalte kjendiser jeg heldigvis ikke vet hvem er). Av den grunn har jeg ikke hatt tv på flere år, og kommer heller ikke til å ha det igjen så lenge jeg lever. Å kvitte meg med tv-en er det aller beste jeg har gjort for mitt mentale helbred de senere år. Anonymkode: e57d5...f5d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #26 Skrevet 28. mai 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Eneste jeg hadde savnet om TV2 hadde forsvunnet er Farmen Vi var enige inntil du sa dette, men der mistet du stemmeretten for min del. Anonymkode: e57d5...f5d
JackIost Skrevet 28. mai 2017 Forfatter #27 Skrevet 28. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var enige inntil du sa dette, men der mistet du stemmeretten for min del. Anonymkode: e57d5...f5d Hver sin smak, selvsagt, reality har jeg generelt ikke sansen for, men Farmen er et unntak av noen få grunner, listet opp under. Som kjent hadde f.eks Farmen Kjendis omtrent dobbelt så mange seere som de mest sette programmene TV2 har sendt i ettertid, så tyder på at folket er enig i min betraktning -Folk uten selvinnsikt som syter og griner når ting ikke går deres vei, uten at de har noen spesiell grunn til det (Simen i fjorårets variant er vel historiens mest episke eksempel på det) -Folk som sier de er der for å vinne, kommer på kant med de andre og ryker så ut, utrolig mange hysterisk morsomme episoder ut fra det (Lasse i fjor, samt Jarl i kjendisutgaven) -Det er kun opp til den enkelte, er man god nok vil man vinne, man kan ikke bli "stemt ut" av verken publikum eller de andre deltakerne
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #28 Skrevet 28. mai 2017 4 timer siden, JackIost skrev: Norske talenter er jo også noe de burde gitt seg med for lenge siden. Når Senkveld og Norske talenter er de mest sette programmene på TV2, så er det lett å skjønne hvorfor det går dårlig med den kanalen Eneste jeg hadde savnet om TV2 hadde forsvunnet er Farmen Det er ikke slik at NRK har så høye seertal heller og TVNorge er heldige om de passerer 300k. Bare se på floppen med Mandagsklubben. Anonymkode: f8613...cc3
JackIost Skrevet 28. mai 2017 Forfatter #29 Skrevet 28. mai 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at NRK har så høye seertal heller og TVNorge er heldige om de passerer 300k. Bare se på floppen med Mandagsklubben. Anonymkode: f8613...cc3 Det er vel slik at det går dårlig med lineær TV generelt, et synkende skip Mandagsklubben er ikke hva det var, et par dårlige valg når det gjelder besetningen samt gjestelisten, men har sett noen episoder i vår og det fungerer helt greit, i hvert fall langt, langt bedre enn Senkveld
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #30 Skrevet 28. mai 2017 Er møkk lei Senkveld og det er nesten fælt å si det, men jeg er møkk lei Thomas og Harald også. Sorry, men jeg er så lei av å se de trynene og Thomas som snakker så fort at det høres ut som han skal rekke et fly. Jeg har hatt litt moro av å se Camp senkveld, men that's it. Skavland på NRK er ikke det grann bedre. Begge programmene er oppbrukt for lengst. Anonymkode: bc800...28b
makkapakka Skrevet 29. mai 2017 #31 Skrevet 29. mai 2017 På 28.5.2017 den 1.24, AnonymBruker skrev: Sendingen den 19.5 hadde 506.000 seere. Det gjør det til det tredje mest sette programmet på TV 2 den uken, kun slått av Norske talenter fortsetter (622k) og fredagens sportsnyheter (526k). En halv million seere er mye i 2017, så jeg tviler på at programmet forsvinner med det første. Anonymkode: f8613...cc3 Det sier vel litt om tv2 og programtilbud.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #32 Skrevet 29. mai 2017 Syntes programlederne har blitt så utrolig selvsentrerte. De første årene var det fokus på gjestene, men nå gjør de absolutt alt for å fremheve seg selv og tilfredsstille sitt eget ego. Har ikke orket å se en hel sending på sikkert 6 år. Anonymkode: cf5ab...9ee 1
makkapakka Skrevet 29. mai 2017 #33 Skrevet 29. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes programlederne har blitt så utrolig selvsentrerte. De første årene var det fokus på gjestene, men nå gjør de absolutt alt for å fremheve seg selv og tilfredsstille sitt eget ego. Har ikke orket å se en hel sending på sikkert 6 år. Anonymkode: cf5ab...9ee De kunne ha avkortet programmet med å kutte ut hva de selv skal bli utfordret på (hvis de har fortsatt med det da, det er noen år siden jeg så programmet og da reiste de verden rundt og gjorde stunt), så de får enten lage talkshow eller la være.
letterbomb Skrevet 10. juni 2017 #35 Skrevet 10. juni 2017 Jeg så på en del før, men nå er det bare innimellom. For min del er det litt utdatert og kjedelig til tider, men det har veldig mye å si hvem som er med som gjester for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå