Gå til innhold

Utrolig at Senkveld fremdeles går på TV!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det virkelig noen som liker dette programmet? :)

Havnet tilfeldigvis på skjermen i kveld, og det kan vel ikke være noe dårligere, norskprodusert "underholdningsprogram" på TV? I 14 år har Thomas og Harald holdt på, det første året eller to var vel greit nok, men siden har det vært helt tragisk. Hva er det disse to har på TV2-ledelsen som gjør at de får fortsette med dette håpløst dårlige programmet. Jaja, er frivillig å se på, og det blir nok lenge til neste gang her i huset :)

Endret av JackIost
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå får det være nok! Thomas Numme og Harald Rønneberg er to sanne hedersmenn!

Anonymkode: 735d2...844

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Må si meg enig, så på det til å begynne med, men nå har det gått ut på dato.

Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Må si meg enig, så på det til å begynne med, men nå har det gått ut på dato.

Enig, jeg også. Utdatert.

Men så er det greia med "skyt ikke enn vinnerhest"...  og dette programmet er vel fortsatt populært nok til å gi godt med reklameinntekter. Alt er bare penger, vet du.

Skrevet

Det var bra før, syntes jeg. Frem til cirkus 2010 såg jeg fast på dette og likte det veldig godt. Men så har det skjedd noe de siste årene som gjør det fullstendig overfladisk og uinteressant. Jeg tror rett og slett at det i tillegg til å "ha gått ut på dato" også har blitt mindre interessant å se på fordi det finnes så mange slike talk-shows nå, i ulike varianter og på flere kanaler - nytt på nytt, torsdagsklubben, ylvis live, senkveld med Edel (eller noe slik?), Stain-Blipp show; for å nevne noen få. Nå skiller nytt på nytt seg ut mtp konsept, men det blir fremdeles kjente personer samlet i et studio hvor de prater om stort og smått i en time. 

For Thomas og Harald tror jeg også at de innen nå har holdt på så lenge og så uavbrutt at det skal godt gjøres å komme på noe nytt og innovativt som fenger eller overrasker. At vi som seere i tillegg "kjenner" dem så godt gjør humoren forutsigbar. Det er liksom det samme igjen og igjen og igjen. De burde gitt seg på topp mens leken enda var god =)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noen som fortsatt ser på det? Jeg har ikke sett på siden 2006. 

Anonymkode: 69cbc...234

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lill3My skrev:

Det var bra før, syntes jeg. Frem til cirkus 2010 såg jeg fast på dette og likte det veldig godt. Men så har det skjedd noe de siste årene som gjør det fullstendig overfladisk og uinteressant. 

Men kan det ikke være du selv som har forandret deg? Du har jo blitt en del eldre på disse årene

Skrevet

Helt enig. Senkveld er utgått på dato for lengst! Jeg likte det før, men har ikke sett det på lenge nå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig aldri synes at dette showet er noe å se på. 

Er dette virkelig norsk humor på sitt aller beste ?    

Anonymkode: 0445c...643

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidligere syntes jeg det var jovialt, og et hyggelig familieprogram som man kunne kose seg med.. til feks tacoen. Tidligere syntes jeg også Mot i Brøstet var bra, men Senkveld legger seg også inn i rekka over noe som har gått ut på dato. 

Jeg er klar over at det er noe som heter fjernkontroll osv, men selvom Thomas og Harald har gjort mye for underholdningsbransjen lenge, så må de virkelig finne opp noe nytt snart. Selvom de fortjener mye, så kan de ikke reise rundt, og oppleve masse, når underholdningen og humoren mangler. At Harald snubler med vilje eller brekker seg, eller har en god magefølelse på et eller annet er litt oppbrukt nå.. 

Anonymkode: 93daa...f06

• Liker 5
Skrevet

Jeg likte det bedre før, men ser på det enda :) Konsentrasjonen mot programmet er bare ikke like høy alltid :P

Skrevet

Jeg ser på det fordi det er koselig. Bor du alene Jackfrost?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen som fortsatt ser på det? Jeg har ikke sett på siden 2006. 

Anonymkode: 69cbc...234

Tja, en 400 000 kanskje.

Er jo halvparten av hva det var da programmet var på høyden, men fremdeles et av de mest sette programmene på norsk TV i løpet av en vanlig uke. Vanskelig for TV 2 å bare ta det av da, de må isåfall erstatte det med noe like bra.

Med "bra" mener jeg som drar like mange seere. Jeg har aldri likt det.

Skrevet
5 minutter siden, Skay skrev:

Jeg ser på det fordi det er koselig. Bor du alene Jackfrost?

Nei, jeg bor ikke alene :)

Skrevet
28 minutter siden, JackIost skrev:

Nei, jeg bor ikke alene :)

Det var synd.

Skrevet
25 minutter siden, Skay skrev:

Det var synd.

Å, hvordan det? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro seergruppen har en høyere snittalder nå enn da de begynte, for jeg tror ikke så mange unge ser på dette lenger. Jeg ser for meg at gjennomsnittsseeren er ca.50 år. For meg som fortsatt er i 20-årene, er dette så snork som det kan få blitt.

Anonymkode: df4d8...8f3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Å, hvordan det? :)

Fordi jeg liker deg.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro seergruppen har en høyere snittalder nå enn da de begynte, for jeg tror ikke så mange unge ser på dette lenger. Jeg ser for meg at gjennomsnittsseeren er ca.50 år. For meg som fortsatt er i 20-årene, er dette så snork som det kan få blitt.

Anonymkode: df4d8...8f3

Jeg er 22 og synes serien er koselig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Senkveld har blitt skikkelig corny, og utdatert. Det er liksom alltid det samme, men det er da koselig.

Anonymkode: fb592...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...