Cajsa Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 Håper bryllupet deres i dag blir fantastisk!! Vi gleder oss til referat!
Saeria Skrevet 31. desember 2004 #2 Skrevet 31. desember 2004 Gratulerer! :D Håper dere får en fantastisk dag.
Gjest Tabby Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Har kommet inn døra hjemme nå, tok med laptopen ned i kjelleren for å ta en røyk og roe ned før senga. Er så full av inntrykk. Kommer til å legge inn referat i dagboka senere, men nå må alt synke inn. Uansett, vi har hatt en fantastisk flott dag. Det gikk så fort, men det er godt å kunne si mannen min om min kjære. Som sagt så kommer jeg tilbake med referat siden. Nå er det natta, tusen takk for lykkeønskninger. Og Cajsa, sms'en så jeg først nå...
TeddyToria Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 De hjertligste gratulasjoner for den store dagen dere hadde i går - og godt nytt år!!! :-)
Gjest Tabby Skrevet 1. januar 2005 #8 Skrevet 1. januar 2005 Tusen takk for det. Har lagt inn et referat i dagboka mi nå. Litt som mangler der, men det er fortsatt mange inntrykk som skal sorteres. Men om noen har lyst til å lese så finner de altså litt der...
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #11 Skrevet 1. januar 2005 Det er hyggelig å være her igjen Gleder meg til å se bilder av deg.............
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. januar 2005 #12 Skrevet 2. januar 2005 Gratulere Tabby og Godt nytt år :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå