AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Hva er det som feiler enkelte kvinnfolk?!? Sitte her på forumet og lage såkalte ''dagbøker'' (som liksom skal være hemmelig.. ikke deles rundt til gud og vær mann!) om ''småtrollet vårt'' som endelig skal få seg en søster eller bror! Det er rett og slett skremmende at ikke folk tenker at det er trossalt flere generasjoner som skal få plass på denne lille planeten! Men neida.. ''her holder det ikke med et barn! vi må ha 2 til!'', skrive det ned i ''dagbøkene'' deres, og fryde dere i glansen av alle som skriver ''åhhhh! ja enda et barn! Ikke tenk på fremtiden! Er jo såklart kun dine behov som teller!!'' ...... Forsetter dere som dette her kvinner, så kommer alle til å lide, til og med deres egne barn som dere elsker over alt på jord!! Steriliser dere!!! Synes det er temmelig egoistisk av dere kvinner å få mer enn et barn når det gjelder overbefolkningen som finnes i denne verden og som bare blir større og større!! Tenk på senere generasjoner?! Det vil jo tilslutt ikke være mer plass igjen fordi dere kvinner plopper ut unge etter unge og tror at dere er så sykt uskyldige og ''dette gjelder ikke meg! Jeg skal bare ha EN unge til..'' men så viser det seg at dere ikke tar hensyn til hvordan verden er i dag og overbefolkningen! Nei takke meg til Kinas regler. Å få en unge hver bør da jammen meg være nok!! Anonymkode: 323a0...8ae 8
Gjest Cicero Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Norske kvinner får svært få barn. Hvis du skal klandre noen for å få unger, se heller mot Afrika og slikt.
kvinneguide Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 (endret) 5 minutter siden, Cicero skrev: Norske kvinner får svært få barn. Hvis du skal klandre noen for å få unger, se heller mot Afrika og slikt. Overbefolkning er ikke bare et tall, det avhenger også av bærekraftig levevis. Et menneske i Norge forbruker mer naturressurser enn flere personer i Afrika. Endret 26. mai 2017 av kvinneguide skrivefeil 5
Forundret.. Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som feiler enkelte kvinnfolk?!? Sitte her på forumet og lage såkalte ''dagbøker'' (som liksom skal være hemmelig.. ikke deles rundt til gud og vær mann!) om ''småtrollet vårt'' som endelig skal få seg en søster eller bror! Det er rett og slett skremmende at ikke folk tenker at det er trossalt flere generasjoner som skal få plass på denne lille planeten! Men neida.. ''her holder det ikke med et barn! vi må ha 2 til!'', skrive det ned i ''dagbøkene'' deres, og fryde dere i glansen av alle som skriver ''åhhhh! ja enda et barn! Ikke tenk på fremtiden! Er jo såklart kun dine behov som teller!!'' ...... Forsetter dere som dette her kvinner, så kommer alle til å lide, til og med deres egne barn som dere elsker over alt på jord!! Steriliser dere!!! Synes det er temmelig egoistisk av dere kvinner å få mer enn et barn når det gjelder overbefolkningen som finnes i denne verden og som bare blir større og større!! Tenk på senere generasjoner?! Det vil jo tilslutt ikke være mer plass igjen fordi dere kvinner plopper ut unge etter unge og tror at dere er så sykt uskyldige og ''dette gjelder ikke meg! Jeg skal bare ha EN unge til..'' men så viser det seg at dere ikke tar hensyn til hvordan verden er i dag og overbefolkningen! Nei takke meg til Kinas regler. Å få en unge hver bør da jammen meg være nok!! Anonymkode: 323a0...8ae Kina har vel offisielt fjernet den regelen om ett barn..
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 For det første; hvorfor gir du bare 'skylda' på dette på kvinnene? Det skal faktisk to til for å få ett barn. Norske kvinner får i gjennomsnitt 1,71 barn. Det i seg selv fører jo faktisk til befolkningsNEDGANG (ser da bort fra innvandringen selvsagt) For det andre: jorda er da ikke overbefolket. Hvor i alle dager har du det fra? Anonymkode: 5cb3e...3ef 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #7 Skrevet 26. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første; hvorfor gir du bare 'skylda' på dette på kvinnene? Det skal faktisk to til for å få ett barn. Norske kvinner får i gjennomsnitt 1,71 barn. Det i seg selv fører jo faktisk til befolkningsNEDGANG (ser da bort fra innvandringen selvsagt) For det andre: jorda er da ikke overbefolket. Hvor i alle dager har du det fra? Anonymkode: 5cb3e...3ef Selvsagt er jorden overbefolket! Det der sier du bare for å ha en god grunn til å få flere barn! Det er nok med en unge kjære deg! Angående innvandringen er jo dette en skremmende framgang! Snart er den hvite rasen bare noe oldebarna kan se på bilder!! Med tanke på at Afrika og alle de dumme landene i Asia som er stokk dumme og ikke bruker prevensjon så kommer jo de bare til å spy ut nye barn som da vil søke oppholdstillatelse i VÅRES land!! ''Fordi deres levevilkår ikke er bra nok, men unger? jada det forsetter de med...'' Anonymkode: 323a0...8ae 1
SPOCA Skrevet 26. mai 2017 #8 Skrevet 26. mai 2017 (endret) Ehm, nå er det jo faktisk slik at man også trenger menn for å skape barn, eller har du ikke fått med deg dette? Med andre ord er det merkelig å gi kvinner skylden. Endret 26. mai 2017 av SPOCA 3
kvinneguide Skrevet 26. mai 2017 #9 Skrevet 26. mai 2017 (endret) 12 minutter siden, Miss.Whitefox skrev: Rosling snakker bare om antall mennesker. Han glemmer alle milliardene som ønsker vår levestandard og medfølgende forbruksvaner. Antallet mennesker er ikke noe problem, så lenge store deler av verdens befolkning lever i kummelige forhold. Se for deg hva som skjer dersom alle skal øke sin levestandard og leve med vårt forbruksmønster, DA snakker vi overbefolkning. Overbefolkning må jo ses på i et bærekraftig perspektiv Endret 26. mai 2017 av kvinneguide skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #10 Skrevet 26. mai 2017 2 minutter siden, SPOCA skrev: Ehm, nå er det jo faktisk slik at man også trenge menn for å skape barn, eller har du ikke fått med deg dette? Med andre ord er det merkelig å gi kvinner skylden. Vel, nå har jeg jo vært på dette forumet i noen år og har jo kommet over uttalige tråder om menn som har blitt lurt av damene sine.. Menn som gjerne ikke var klar for å bli far og stolte på kjæresten sin at hun brukte prevensjon.. Og hva skjer så plutselig? Jo, damene går av prevensjon bak typens rygg og sier ''Ops! glemte visst å ta prevensjon jeg ;)). Ts Anonymkode: 323a0...8ae 1
SPOCA Skrevet 26. mai 2017 #11 Skrevet 26. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, nå har jeg jo vært på dette forumet i noen år og har jo kommet over uttalige tråder om menn som har blitt lurt av damene sine.. Menn som gjerne ikke var klar for å bli far og stolte på kjæresten sin at hun brukte prevensjon.. Og hva skjer så plutselig? Jo, damene går av prevensjon bak typens rygg og sier ''Ops! glemte visst å ta prevensjon jeg ;)). Ts Anonymkode: 323a0...8ae I stedet for å gi damene skylda slår jeg heller et slag for at menn sørger for egen prevensjon slik at de slipper å komme i slike situasjoner. Hvis man stoler på at andre skal gjøre jobben for deg kan man skylde seg selv. 4
Miss.Wildfox Skrevet 26. mai 2017 #12 Skrevet 26. mai 2017 5 minutter siden, kvinneguide skrev: Rosling snakker bare om antall mennesker. Han glemmer alle milliardene som ønsker vår levestandard og medfølgende forbruksvaner. Antallet mennesker er ikke noe problem, så lenge store deler av verdens befolkning lever i kummelige forhold. Se for deg hva som skjer dersom alle skal øke sin levestandard og leve med vårt forbruksmønster, DA snakker vi overbefolkning. Overbefolkning må jo ses på i et globalt økologisk perspektiv Ikke helt enig med deg, har du sett klippet? Fra ca. 30min og ut tar han opp både økonomi, fattigdom/rikdom og utdanning. Med rett utdanning og bedre levekår hadde nok antall barn født i Afrika gått ned på lik linje som i andre land som ble bedre skolert. Kunnskap om helse og forplantning samt penger til prevensjon. Økt tilgang på utdanning hadde også muligens bidratt til økt gjennomsnittsalder for førstegangsfødende og vært med på å senke fødselsantallet.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #13 Skrevet 26. mai 2017 Norske kvinner er heldigvis ikke like selvhatende mot nordmenn som TS, vi skal naturligvis ikke utrydde oss selv for at folk i midtøsten og afrika skal spytte ut 5-6-7 unger i snitt Anonymkode: 0789e...326 1
kvinneguide Skrevet 26. mai 2017 #14 Skrevet 26. mai 2017 2 minutter siden, Miss.Whitefox skrev: Ikke helt enig med deg, har du sett klippet? Fra ca. 30min og ut tar han opp både økonomi, fattigdom/rikdom og utdanning. Med rett utdanning og bedre levekår hadde nok antall barn født i Afrika gått ned på lik linje som i andre land som ble bedre skolert. Kunnskap om helse og forplantning samt penger til prevensjon. Økt tilgang på utdanning hadde også muligens bidratt til økt gjennomsnittsalder for førstegangsfødende og vært med på å senke fødselsantallet. Det er sant, ja jeg har sett det men det er lenge siden. Han viser at befolkningsvekst flater ut men det gjelder jo hele verden og dersom store deler av verden skal øke levestandard får jeg det ikke til å stemme.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #15 Skrevet 26. mai 2017 Jeg synes og TS har et poeng... Nå kvinner får mer enn 2-3 barn synes jeg det er umoralsk Anonymkode: 476e3...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #16 Skrevet 26. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes og TS har et poeng... Nå kvinner får mer enn 2-3 barn synes jeg det er umoralsk Anonymkode: 476e3...f1b Men ikke når menn får det? Anonymkode: c05fb...00f 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #17 Skrevet 26. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men ikke når menn får det? Anonymkode: c05fb...00f Når familier får over 2-3 barn synes jeg det er umoralsk Anonymkode: 476e3...f1b 2
Miss.Wildfox Skrevet 26. mai 2017 #18 Skrevet 26. mai 2017 7 minutter siden, kvinneguide skrev: Det er sant, ja jeg har sett det men det er lenge siden. Han viser at befolkningsvekst flater ut men det gjelder jo hele verden og dersom store deler av verden skal øke levestandard får jeg det ikke til å stemme. Du burde se den der, mer enn bare befolkningsvekst. Han gjør også statistikk og prognoser veldig spiselig for hvermansen.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #19 Skrevet 26. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når familier får over 2-3 barn synes jeg det er umoralsk Hvorfor dette selvhatet mot nordmenn uten at det vil bety noe som helst for klimaet? Anonymkode: 0789e...326
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #20 Skrevet 26. mai 2017 46 minutter siden, Miss.Whitefox skrev: Dessverre har man funnet ut at det han sier feil for Afrikas del. Befolkningsøkningen der vil fortsette altfor lenge. https://www.theguardian.com/global-development-professionals-network/2016/jan/11/population-growth-in-africa-grasping-the-scale-of-the-challenge Anonymkode: 28c7d...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå