Gå til innhold

Jeg er så stressa for eksamen at jeg ikke klarer å få gjort noen ting!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så stressa for eksamen at jeg ikke klarer å få gjort noen ting. Arbeidet jeg trenger å gjøre tårner seg opp, og det er bare 2 uker igjen. Det virker helt umulig! Jeg vet ikke hvor jeg skal starte, og hver gang jeg gjør en oppgave så kjenner jeg panikken brer seg. Det gjør at jeg får panikk, blir lite produktiv, og prokastinerer. Jeg blir helt deppa og vil nesten bare slutte!

Slik har det vært hele dette året. I starten av masteren stresset jeg ikke så mye med karakterene og det var også mye mindre/lettere fag. Gjorde det helt greit. Jeg tenkte liksom at jeg skulle gi alt på slutten og dra inn de Aene jeg trenger. 

Jeg har ikke en eneste A på vitnemålet. Er det mulig å være så misslykket? Ikke en eneste liten, fuckings A. Jeg føler at de siste 4 årene har vært bortkastet. 

Dette er siste eksamen så jeg føler at jeg rett og slett er HELT avhengig av å få A. Slik som produktiviteten min er nå så ligger jeg ann til å få D. 

Hvordan kan jeg tvinge meg selv? Hvordan skal jeg tenke for å ikke bli helt utslitt? Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 9d8a3...2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbe/lese 12-15 timer om dagen i to uker, så blir det så bra som det kan bli, det er faktisk så enkelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...