Gjest Møremor Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Noen som bruker såler pga hulfot? Hvor lang tid gikk det før du ble bedre? Hvilke symptomer har du?
Viktualia Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Har spesialsåler som hjelper veldig, men må ha joggesko eller lignende for at de skal passe nedi. Så lenge jeg bruker sålene får jeg lite vondt i føttene, så jeg bruker dem alltid hvis jeg skal stå og gå mye. Symptomer er vel mest smerter under fotsålene ved mye ståing og gåing. Også har jeg litt ustabile ankler, særlig på den ene siden, men det er ikke så plagdomt i det daglige.
Cat92 Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Jeg fikk såler for dette for 5 dager siden. Brukt de litt av og på hver dag. Første dagen var det ubehagelig i anklene og knærne, men allerede andre dagen føltes det veldig mye bedre. Jeg sliter med vondt under føttene og ustabile ankler og de hjelper veldig. Kjøpte sandaler hos ortopeden som sålene ligger bra i. Det blir for trangt i mine vanlige joggesko selvom jeg tar ut originalsålen. Jeg har også vondt i hoftene og ryggen, men vet ikke om det kommer av føttene så det blir spennende og se om det bedrer seg det også.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 Er dette det samme som høy vrist? Anonymkode: 8cce8...f43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå