Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett lite spørsmål. Hva syns dere her inne om moten hvor det er blitt moderne og gå uten bh og slik at brystvortene (niplene) syns under skjorta eller toppen? Personlig syns jeg det er helt grelt når jenter i 20 årene og helt ned i konformasjons alder dropper bhen slik at niplene syns under. Stive eller slappe JÆVLIG er det uansett og har ingen ting med mote og gjøre spør dere meg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er langt verre at det er på mote å kalle brystvorter for "nipler". Hva blir det neste? Kalle vagina for "mutteren" og pikken for "skruen"?

Anonymkode: 31711...785

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du synes det er greit når jenter i 20årsalderen og ned i konf.alder gjør det, men det er jævlig? 

Anonymkode: 4d42b...95f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg virkelig ikke.

Anonymkode: 3b6c3...bd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke uansett alder eller form på brystene. Synes ikke om andre oppfatter det som attraktivt skal ha noe med hvordan man kler seg. 

Anonymkode: 86c47...a9f

• Liker 2
Gjest wildfig
Skrevet

Trang overdel og stive synlige nippler. Har enda ikke sett et eksempel på at det IKKE ser horete ut :laugh: Har man en tynn bh så man ser konturene etter bryster derimot, så er det sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det i blant, en da velger jeg som regel en mørkere topp slik at ingenting vises. Får heller ikke spesielt stive brystvorter. Veldig glad i "rachel fra friends" stilen med no bra, komfortabelt som bare det, men prøver å få det til å virke lite promiskuøst :) 

Anonymkode: 23276...234

AnonymBruker
Skrevet
På 26.5.2017 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Du synes det er greit når jenter i 20årsalderen og ned i konf.alder gjør det, men det er jævlig? 

Anonymkode: 4d42b...95f

Hun skrev faktisk grelt og ikke greit.

Anonymkode: 74385...3a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 26.5.2017 den 19.02, Capri Sun skrev:

Ett lite spørsmål. Hva syns dere her inne om moten hvor det er blitt moderne og gå uten bh og slik at brystvortene (niplene) syns under skjorta eller toppen? Personlig syns jeg det er helt grelt når jenter i 20 årene og helt ned i konformasjons alder dropper bhen slik at niplene syns under. Stive eller slappe JÆVLIG er det uansett og har ingen ting med mote og gjøre spør dere meg. 

De har NIPLER under skjorta eller toppen? Er ikke det UBEHAGELIG med stål?  

021057.jpg?width=458&height=458&scale=bo

Anonymkode: 50e5a...364

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet
På 26.5.2017 den 19.02, Capri Sun skrev:

Ett lite spørsmål. Hva syns dere her inne om moten hvor det er blitt moderne og gå uten bh og slik at brystvortene (niplene) syns under skjorta eller toppen?

Jeg har gått uten bh i 7 år jeg. Ikke en kjeft som bryr seg eller har kommentert. Har flate brystvorter så ser ikke på det som et stort problem. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Peanut skrev:

Jeg har gått uten bh i 7 år jeg. Ikke en kjeft som bryr seg eller har kommentert. Har flate brystvorter så ser ikke på det som et stort problem. 

Også på stranda når du soler deg?

Anonymkode: f17fb...28b

Gjest Peanut
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Også på stranda når du soler deg?

Anonymkode: f17fb...28b

Soler meg ikke på stranda. Har en inngjerdet terrasse uten innsyn og der kan jeg sole meg uten topp. Liker for øvrig ikke å ligge rett ut så er i skygge med høy solfaktor. 

Gjest Jessica
Skrevet

Jeg går uten bh under enkelte kjoler og topper. Men da har jeg teip på brystvortene som jeg har kjøpt på wish 😉 Det går an å gjøre det behagelig og elegant 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...