AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Er det mange av dere som kjente kjæresten deres og var venner før dere ble sammen? Jeg ble kjent med min kjæreste på universitetet, jeg hadde en annen kjæreste og hun levde studielivet med alt det innebar av korte romanser og ONS. Dette fortalte hun det meste om og vi diskuterte det som venner. Dette er noe som tenner meg ganske kraftig nå etter vi har blitt sammen. De historiene hun da fortalte. Noen andre som har det sånn med sin kjæreste? Anonymkode: f1a13...4c3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Det virker som om det er en del menn... som liker og tenner på at dama har knullet mange andre....? Hvorfor det ? Anonymkode: 3ad3b...029
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Vi var kollegaer og 'bare venner' i noen år. Dama var samboer med en annen fyr, og mannen var singel noen år. Når dama ble singel gikk det ikke lang tid før vi prata mer og mer sammen. Det resulterte i en del besøk i smug, i et halvt års tid, før det ble offentlig. Alle ble ganske sjokkert, de så det ikke komme. Sikkert litt pga aldersforskjellen vår. Dama er fan av aldersforskjell, og viten om at mannen har litt mer erfaring. Trenger ikke gå inn på hvilken erfaring, bare der er litt 😉 Dama derimot er/var mer som "et blankt ark". I dag er vi gift og har et ganske så spennende sexliv. 😁 Anonymkode: d98d6...419
SlemUlv Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 Jeg og Kjære ble kjent 5 måneder før vi ble sammen, og ble gode venner på den tiden. Selv syns jeg det er viktig å kjenne noen før man blir kjærester, sånn at man vet om man passer sammen på noe plan.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 Jeg var nettvenn med min. Må si det høres helt motsatt ut av meg at tidligere partnere dama di har hatt tenner deg. Jeg blir vredfull og omtrent kvalm av å tenke på at typen min har hatt sex med andre og er sykt glad jeg ikke vet noen detaljer om hans tidligere sexliv. Anonymkode: aff57...a0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå