Gå til innhold

Normalt å bli slapp under samleie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en flott fyr, vi har datet noen ganger, og hatt heftig og god sex noen ganger.

Vi tenner hverandre enormt, er erfarne i senga og sexen er god...men...

Forrige gang vi hadde sex var vi veldig opphisset begge to. Jeg sugde ham, han nøt det, var knallstiv, men da vi skulle gå videre og jeg skulle ri ham, ble han plutselig helt slapp. Jeg ble litt satt ut, det har aldri skjedd meg før, men sa ingenting. Han prøvde å bortforklare det at det var sånn som skjedde av og til. Prøvde å suge ham igjen, men til ingen nytte.

Det ble med kosing og kyssing og prating en stund, til han ble stiv igjen og kunne fortsette. Da var alt greit. 

Er dette normalt?

Er livredd for at jeg gjorde noe galt...

Prøvde å spørre ham forsiktig om dette, men fikk ikke noe ordentlig svar. Kjente at situasjonen ble litt klein der og da.

Hjelp?

Anonymkode: 24147...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde ihvertfall ikke noe feil. 

Det kan skje av og til. Vi har ikke full kontroll over penis, den driver med sitt. Av og til litt ute av fase med det som skjer. 

Jeg blir sjelden slapp, men det blir bare umulig å komme, samme hva vi finner på. Det beste er egentlig da å ta det med ro, og så begynne på nytt. Da funker det som regel greit. 

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt at det skjer en gang i blant.

AnonymBruker
Skrevet

Exen min ble ofte slapp når jeg startet å ri han fordi han fikk panikk for å komme for fort. Han forklarte meg det var så sykt godt så han kom til å komme etter ett minutt så da fikk han noia og ble slapp .. 

Anonymkode: 00029...2b1

• Liker 1
Skrevet

Tipper det var prestasjonsangst. Bare tro han om han sier at det ikke har noe med deg å gjøre, og ikke lag en stor sak av det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn som har bikka 40 har en tendens til å bli halvslappe mens man holder på. Jeg har erfart mer en en gang at den detter ut fordi den er for slapp.

Anonymkode: b0a69...b83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar😊

Mulig det var prestasjonsangst, og jeg gjorde heldigvis ingen big deal utav det. Var bare litt nysgjerrig siden jeg ikke har opplevd det på den måten før.

Fyren er fantastisk på så mange måter at jeg håper dette kommer til å vare💕

TS

Anonymkode: 24147...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har presentasjonsangst, og dette skjedde før vi ble sammen første gangen, og nå har vi vært sammen i 8,5 år (kjent hverandre i 10 år) og det skjer til stadighet enda (fordi han er redd for at det skal skje igjen).

Anonymkode: 42efc...10a

Gjest Nordavind
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har presentasjonsangst, og dette skjedde før vi ble sammen første gangen, og nå har vi vært sammen i 8,5 år (kjent hverandre i 10 år) og det skjer til stadighet enda (fordi han er redd for at det skal skje igjen).

Håper han ikke må holde presentasjoner altfor ofte 😅

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nordavind skrev:

Håper han ikke må holde presentasjoner altfor ofte 😅

Hehe, joda, blir jo noen av de også. Lett hyperventilering en uke i forkant og helt aspeløv dagen det skal skje. Så går det over.. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...