Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen av dere som synes det er fint når jenter lager trutmunn /duckface på bilder. Jeg synes det ser helt sykt ut, og det er veldig tydelig at de ikke egentlig ser slik ut. Og det er kun på bilder, jeg ser aldri noen gå rundt med trutmunn. Men siden så mange gjør det, regner jeg med at det er fordi det tror gutter liker det. Så, er det noen gutter som syns det ser bra ut? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NEI!

Anonymkode: 8238b...3a0

• Liker 3
Skrevet

For å være helt ærlig så tenker jeg akkurat dette: "Se her, ja! Hun blir lett å få til sengs."

Fint? Hmm tjaaa njæææ. Ingen sterke meninger om det er fint eller stygt, men tenker fort at hun er litt enkel. 

• Liker 5
Skrevet

Synes trutmunn-posering er sexy jeg. Ikke noe å være prippen for det vel? Det er signal om at hun er billig og lett å få til sengs? dummeste jeg har lest..

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Fysikeren skrev:

For å være helt ærlig så tenker jeg akkurat dette: "Se her, ja! Hun blir lett å få til sengs."

Fint? Hmm tjaaa njæææ. Ingen sterke meninger om det er fint eller stygt, men tenker fort at hun er litt enkel. 

Hvorfor det egentlig? Synd at menn kobler store lepper og pupper til å være lett på tråden

Anonymkode: a9f82...45c

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det egentlig? Synd at menn kobler store lepper og pupper til å være lett på tråden

Ingen har sagt noe om størrelse her.

Tenker at det er knyttet til bekreftelsesbehov. En del søker også bekreftelse ved sex. 

• Liker 2
Skrevet

Skikkelig turnoff for meg.

Skrevet

Nå er jeg ikke gutt. Men nei, det er ikke pent.

Et naturlig smil er så mye vakrere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Skikkelig turnoff for meg.

Menneh alle eksene dine har jo vært slik, så det er kanskje ikke så turnoff allikevel? Så deg på tinder forresten Katten. 

Anonymkode: 9900e...e3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fysikeren skrev:

Ingen har sagt noe om størrelse her.

Tenker at det er knyttet til bekreftelsesbehov. En del søker også bekreftelse ved sex. 

Men jenter lager jo duckface for å gi illusjonen av større lepper. Fordi de selv (og de fleste menn) syntes store lepper er finere enn tynne og små. Bare synd at det å ha noe "fint" (fine pupper, lepper, rumpe osv) gjør at dere menn kobler det til å være lett på tråden. Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jenter lager jo duckface for å gi illusjonen av større lepper. Fordi de selv (og de fleste menn) syntes store lepper er finere enn tynne og små. Bare synd at det å ha noe "fint" (fine pupper, lepper, rumpe osv) gjør at dere menn kobler det til å være lett på tråden. Hvorfor?

Han har jo allerede svart på det.

Man er ikke lett på tråden fordi man er attraktiv. Man fremstår lett på tråden fordi man tydelig er ute etter seksuell oppmerksomhet.

Anonymkode: 0c8e2...d3c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menneh alle eksene dine har jo vært slik, så det er kanskje ikke så turnoff allikevel? Så deg på tinder forresten Katten. 

Anonymkode: 9900e...e3c

Det har de nok ikke vært. Langt i fra.

AnonymBruker
Skrevet
På 5/27/2017 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Fordi det ser ekstremt teit ut og det viser at jenta er villig til å herme etter andre mennesker for at de skal synes hun er 'sexy'. Dvs hun gjør seg til for å behage andre mennesker

Anonymkode: bd72e...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

CcPNmZh.jpg

Anonymkode: bd72e...556

• Liker 2
Skrevet (endret)

....

Endret av Orientalsk
AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2017 den 14.48, Katten.2.0 skrev:

Det har de nok ikke vært. Langt i fra.

Jeg sier meg enig med AB - i allefall var den siste slik. 

Anonymkode: 74d2e...ff6

Gjest undulater
Skrevet
På 26.5.2017 den 15.41, linsejesus skrev:

Jeg lurer på om det er noen av dere som synes det er fint når jenter lager trutmunn /duckface på bilder. Jeg synes det ser helt sykt ut, og det er veldig tydelig at de ikke egentlig ser slik ut. Og det er kun på bilder, jeg ser aldri noen gå rundt med trutmunn. Men siden så mange gjør det, regner jeg med at det er fordi det tror gutter liker det. Så, er det noen gutter som syns det ser bra ut? 

Ser tilgjort og teit ut

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier meg enig med AB - i allefall var den siste slik. 

Anonymkode: 74d2e...ff6

Haha, de eneste gangene hun lagde duckface var ironisk. Jeg lagde betraktelig flere (og bedre) enn henne. Kjærestene mine hatt ufortjent høy klasse i forhold til meg, og jeg står fast ved at duckface, og mentaliteten som følger ved å finne det attraktivt, er turn off.

Nå anser jeg diskusjonen rundt meg og mine tidligere partnere som over.

Skrevet

verken trutmunn eller øyevippe forlengelse (eller hva nå det heter) eller påtegnede øyenbryn er turnon. Keep it simple, vær naturlig

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt for voksen til å synes duckface er særlig pirrende. Det ser teit ut synes jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...