AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Etter noen år med dating og mer eller mindre korte forhold har jeg mistet helt troen på kjærligheten. Mange av de man møter er ikke klare for et forhold eller de er bitre etter endt ekteskap. Jeg har mistet helt troen på å møte noen og få den gode, gjensidige forelskelsen. Synes også at dating har blitt endret etter at Tinder kom. Nå skal det kun én date til før man bestemmer seg om man skal fortsette eller ikke. Det er så mye bruk og kast. Før var det slik at man traff en man likte og så ble man som regel kjærester. Nå har man hundrevis av andre alternativer på "matchlisten" så man blir aldri fornøyd. Jeg slettet Tinder for det ble mer nedbrytende enn oppløftende. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, det er et hjertesukk fra en singel og oppgitt dame... Anonymkode: a99ae...ba3 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Forstår det er fortvilende. Er du sikker på om du vilkelig må ha denne kjærligheten, spesielt når datingen er så nedbrytende? Anonymkode: 6c5b4...b79
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Jeg har samme erfaring som deg. Samtidig tenker jeg, at jeg tror på kjærligheten, og jeg ønsker virkelig å få oppleve langvarig kjærlighet. Og jeg er jo ikke den eneste, så da må det finnes andre. Men at det er litt vanskeligere i dagens samfunn, det er det nok. Men det er jo flere der ute som og vil ha et seriøst forhold. Man må bare finne de. Anonymkode: abca0...c51 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 Tinder er virkelig ikke stedet. Anonymkode: c0bd2...47e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 Hei Jeg er egentlig veldig enig i det du beskriver. Tinder og andre dating-apper har forandret ting.. Folk blir mer tilgjengelige. Det blir litt som en katalog - liker du ikke det du ser, blar du deg over til neste side. Synes det er fryktelig synd at det skal være sånn. Jeg pleier å gi personer flere sjanser, fordi jeg selv ikke vil gi opp etter kun én date. Man vet aldri. Og man kan bli overrasket. Jeg tror det er fullt mulig å finne kjærligheten. Også på dating-apper. Men vær litt obs på hva vedkommende forteller deg. Spør tidlig om hva han/hun/hen er ute etter. Også velger du å stole på det vedkommende sier, eller ikke. Lykke til! Anonymkode: 36f28...fa4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #6 Skrevet 26. mai 2017 Forstår godt hva du føler. Synes det er slitsomt selv, og ble kjempelei meg da en jeg hadde kjempegod kontakt med plutselig ville kaste inn håndkleet. Kastet meg ut i det igjen og har vært på noen dates, men det er sannelig ikke lett. Jeg prøver bare å ikke legge så altfor mye i det, og tenke at jeg skal ha det hyggelig på daten uansett om det leder noe sted eller ei. Så prøver jeg også selv å gi folk en sjanse - da er jeg i det minste del av løsningen, ikke problemet. Samt å behandle folk med respekt, uavhengig av hva andre driver med. Ellers tror jeg Tinder burde være et supplement, ikke en hovedkanal. Jeg prøver å være sosial, delta på ting med jobben, ta opp nye hobbyer og utvide horisonten slik at jeg har mange muligheter utover Tinder. Anonymkode: a7551...27e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #7 Skrevet 26. mai 2017 Godt å høre at flere har samme opplevelsen selv om jeg unner alle å finne kjærligheten :D Merker at jeg sliter med motivasjonen generelt etter mange nedturer og tror jeg må ta en pause fra kjærlighetsjakten en stund. Får heller ta den opp igjen når troen og håpet er kommet tilbake. TS Anonymkode: a99ae...ba3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #8 Skrevet 26. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter noen år med dating og mer eller mindre korte forhold har jeg mistet helt troen på kjærligheten. Mange av de man møter er ikke klare for et forhold eller de er bitre etter endt ekteskap. Jeg har mistet helt troen på å møte noen og få den gode, gjensidige forelskelsen. Synes også at dating har blitt endret etter at Tinder kom. Nå skal det kun én date til før man bestemmer seg om man skal fortsette eller ikke. Det er så mye bruk og kast. Før var det slik at man traff en man likte og så ble man som regel kjærester. Nå har man hundrevis av andre alternativer på "matchlisten" så man blir aldri fornøyd. Jeg slettet Tinder for det ble mer nedbrytende enn oppløftende. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, det er et hjertesukk fra en singel og oppgitt dame... Anonymkode: a99ae...ba3 Man må prøve andre veier hvor det ikke er bruk og kast. Personlig har jeg kuttet ut nettdating av samme grunn. Anonymkode: 0e403...21d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #9 Skrevet 26. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må prøve andre veier hvor det ikke er bruk og kast. Personlig har jeg kuttet ut nettdating av samme grunn. Anonymkode: 0e403...21d Hvor er det ikke bruk og kast? Jeg har mistet all selvtillit i fht flørting også. Var veldig flink til det før og hadde ingen problemer med å tiltrekke meg menn, men nå er jeg nesten redd for å sende et smil i feil retning i tilfelle jeg tiltrekker en tulling som bare er ute etter uforpliktende forhold. TS Anonymkode: a99ae...ba3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå