Gå til innhold

Bordkort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

panikken brer seg...... nå sitter jeg å pønsker på bordkort.

:roll:

Hadde nemlig tenkt å bruke kornaks (2 stk. sammen med påhengt "navnelapp"). Så for meg at det kunne bli litt stilig.

Men, nå har det seg slik at kornet er jo faktisk ferdig nå, og er sikkert ikke så veldig tilgjengelig i midten av september lenger. Søren å. Alt er mye tidligere her i Trøndelag i år enn beregnet. (Tilogmed molta er jo ferdig med det!)

Noen som har noen andre tips å dele med meg? Da ville jeg blitt kjempeglad!! :D

Hva skal dere andre bruke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det finnes tørkede kornaks å få kjøpt, både hvete og bygg vet jeg. Dette har de i hobbybutikker og ofte i blomstebutikker. Så hvis du fortsatt vil gjennomføre planen din kan du kjøpe en bunt med slike (det holder lenge), og heller bruke det.

Gjest Vekt74-ikke innlogget
Skrevet

Hei!

Har litt av samme problemet. Har tenkt å bruke "røsslyng" i små buketter med hvit sløyfe, der navnet skal skrives med penn. Ettersom alt er så tidlig, plukker jeg den nå, og fryser den fram til bryllupet som er den 14. september. Binder den ca. 14. dager før og sprayer med blomsterspray. Kan dette være et tips???

Klem Fra Vekt74- ikke innlogget

Skrevet

Vi hadde bjørkeplater som jeg skrev navn på med svart, og ved siden av en slags sløyfe i rødt( gjennomgangsfargen vår) og limte det fast med 2 ringer. Det ble kjempefint!!

Ellers så har jo hobbyforretninger tørkede strå... Bare husk at det ryr veldig når det er tørt...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...