Gå til innhold

Reunion skole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått invitasjon til reunion på videregående skole som jeg gikk på. Når jeg var ferdig med videregående flyttet jeg til en annen by tok høyskole og jobbet og bodde der i flere år før jeg vendte nesen tilbake.

Når jeg flyttet tilbake møtte jeg mange som jeg hadde gått i klasse med men de var ikke interessert i ha kontakt.  Etter et par år flyttet jeg igjen tilbake til byen, da jeg begynte i ny jobb igjen. 

Så nå lurer jeg på hvorfor i hel... jeg skal møte opp på reunion, akkurat som de blir så mye mer imøtekommende da?

Anonymkode: 9aeac...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gadd heller ikke bruke tid på å dra på reunion da vi hadde for ungdomsskolen. Ikke fordi jeg ikke orket å se dem igjen eller noe, bare har andre ting jeg heller vil bruke tiden min på.

Anonymkode: f42e9...f43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg kommer ikke til å møte opp. Tror ikke jeg hadde klart å holde kjeft hvis jeg møtte dem igjen, kanskje ikke så lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 26.5.2017 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Nei jeg kommer ikke til å møte opp. Tror ikke jeg hadde klart å holde kjeft hvis jeg møtte dem igjen, kanskje ikke så lurt...

Kvifor ikkje? Er du ikkje nysgjerrig på korleis det går med dei i livet?

Evt møte opp for å lekse opp for dei kor skapet står? 

Anonymkode: 7dc5c...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møtt tidligere og ville ikke møtt opp om det kommer no reunion fra ungdomskolen.

Ellers kan jeg godt møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er ikke reunion bare til slik at folk skal se hvordan medelevene endte opp? 

Jeg går vgs. nå, men har allerede bestemt meg for at jeg ikke gidder å møte opp på noen som helst reunion. Har de ikke interesse av å være venn med meg nå, har de neppe interesse av det om 10 år.

De vil da bare vite hvordan jeg ser ut, om jeg har mann og barn, og hvilken jobb jeg har. Det er overfladisk og kun til for å dømme hverandre opp og ned.

Anonymkode: 5881b...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke reunion bare til slik at folk skal se hvordan medelevene endte opp? 

Jeg går vgs. nå, men har allerede bestemt meg for at jeg ikke gidder å møte opp på noen som helst reunion. Har de ikke interesse av å være venn med meg nå, har de neppe interesse av det om 10 år.

De vil da bare vite hvordan jeg ser ut, om jeg har mann og barn, og hvilken jobb jeg har. Det er overfladisk og kun til for å dømme hverandre opp og ned.

Anonymkode: 5881b...980

Så sant så sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg fikk invitasjonen for ett par år siden, så hadde jeg møtt opp for å vise meg frem og for å gni det inn. 

Men nå har jeg andre prioriteringer i livet som er viktigere. De jeg gikk på skole med er fortsatt like bøllete som før, og trykker ned de som har det bra. De som ikke lenger lar seg trykke ned, de blir holdt utenfor. Det var vel også derfor jeg ikke fikk invitasjonen til reunion. Det var min bestevenninne på skolen som arrangerte og hun løy til alle på festen om at vi ikke har kontakt. Henne om det. 

Anonymkode: 0471a...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...